tromaktiko: Σχετικά με "Συνθετικά Κουφώματα Compact"

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "Συνθετικά Κουφώματα Compact"



Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είχα στείλει το ίδιο κείμενο στις 14/4/2011.

Μετά από 4 μήνες και μετά από μεσολάβηση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή έδωσαν σημείο ζωής. ( Βλέπε επισυναπτόμενο)
Φυσικά τότε ουδέποτε τους ανέφερα για εγγύηση. Το μόνο που ήθελα ήταν να μου στείλουν το ανταλλακτικό με πληρωμή φυσικά ή να το έφτιαχνε ο εδώ αντιπρόσωπος και πάλι με πληρωμή.
Το αποτέλεσμα είναι μέχρι τώρα να είμαι με χαλασμένο ρολό.
Γιατί άραγε να υπάρχουν τέτοιες εταιρείες που δουλεύουν τον κόσμο;



Συνθετικά Κουφώματα Compact

Πρίν πέντε περίπου χρόνια άλλαξα όλα τα κουφώματα του σπιτιού μου με αυτά της Compact. Όλα καλά μέχρι πρίν περίπου 2 μήνες, με τα τυχόν μικροπροβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει ένα κούφωμα.
Μέσα στις γιορτές για κακή μου τύχη έτυχε να σπάσει ο μηχανισμός (πλαστικός) που ανεβάζει το ρολό μέσα στο κουτί. Και από τότε αρχίζει ο γολγοθάς μου και η αδιαφορία της Compact.
Έχω πάρει ένα σωρό τηλέφωνα στην εταιρεία που βρίσκεται στην Λάρισα , έχω μιλήσει ένα σωρό φορές στο τηλέφωνο, τους έχω στείλει φωτογραφίες με τον σπασμένο μηχανισμό, και εκτός της αδιαφορίας που δείχνουν, η απάντηση ήταν ότι η εταιρεία έχει προβλήματα και περνάει πολύ δύσκολα αυτόν τον καιρό και αν μπορώ να βρώ μόνος μου από αλλού τον μηχανισμό.
Να σημειώσω ότι το κούφωμα είναι σε μπαλκονόπορτα και από τα Χριστούγεννα είναι κλειστό. (Δύο μήνες τώρα)
Και επειδή δεν μπορώ να βρώ τον μηχανισμό από αλλού, όπως καταλαβαίνετε πρέπει να αλλάξω όλο το κούφωμα με άλλο άλλης εταιρείας.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!