Θέλω να ξέρω αν οι υπεύθυνοι της εταιρίας HOL έχουν αντιληφθεί πού πηγαίνουν τα πράγματα όσον αφορά τις υπηρεσίες στους πελάτες τους.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος τι θέλω να πω: Πριν από 50 ακριβώς ημέρες έκανα αίτηση μεταφοράς της τηλεφωνικής μου γραμμής και με διαβεβαιώσανε οι υπεύθυνοι του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, αφού ειδοποιήθηκαν από τους προϊστάμενούς τους, ότι σε διάστημα 15 ημερών θα ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική μου γραμμή. Σήμερα λοιπόν και μετά απο ΔΙΚΗ μου πρωτοβουλία τηλεφώνησα ΕΓΩ στην εν λόγω εταιρεία να δω που βρίσκεται το αίτημά μου. Η απάντηση τους ήτανε : "κάντε λίγο υπομονή και το συνεργείο θα σας ειδοποιήσει, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο".
Μήπως ξέρει κάποιος να μου αεί, γιατί οι κύριοι δεν είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους; Και γιατί απαιτούν να τους πληρώνω όταν μου στέλνουν τον λογαριασμό την συγκεκριμένη ημερομηνία;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ