(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/jumbo.html) όποτε πάω βλέπω ευδιάκριτες ταμπέλες για την πολιτική επιστροφής των προϊόντων. Αν δεν συμφωνούσα, δεν θα ψώνιζα εξ'αρχής. Όταν όμως σε κάθε κατάστημα υπάρχουν κάποιοι διαδικαστικοί κανόνες, γιατί να μην τους σέβεστε? Γιατί να ζητάτε να γίνει κάποια εξαίρεση?Για να γίνονται κάποια συγκεκριμένη μέρα αλλαγές, κάποιος λόγος θα υπάρχει.Γιατί δεν κάνατε έστω ένα τηλέφωνο πριν στο κατάστημα να συνεννοηθείτε? Τόσο δύσκολο ήταν δηλαδή? Εγώ δεν είδα κάποιο κόλπο όπως ισχυρίζεστε, απλά αδυναμία σας να το επιστρέψετε τις ώρες και ημέρες αλλαγής των προϊόντων.Γιατί πάντα να κατηγορείτε τους άλλους? Δεν σημαίνει ότι επειδή μπήκαμε και ψωνίσαμε σ'ένα κατάστημα, μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε, όποτε θέλουμε.
Αναγνώστης