Θέλοντας να ανταποκριθούμε στο παράπονο και να απαντήσουμε στον αναγνώστη σας, η διαδικασία που ακολουθείται για οποιασδήποτε τέτοιας μορφής καταγγελίες από την πλευρά μας, είναι η εξής:
1. Διαπιστώνουμε την ορθότητα της καταγγελίας και ταυτοποιούμε τον καταγγέλλοντα για να διερευνηθεί και εσωτερικά το περιστατικό.
2. Επικοινωνούμε με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας και ενδεχομένως με τρίτους εμπλεκόμενους (π.χ. κατάστημα προμήθειας προϊόντος, κ.λπ.), ώστε να αποκτήσουμε μία σαφή εικόνα για την υπόθεση και στη συνέχεια να προβούμε στις κατάλληλες ενέργειες διευθέτησης του θέματος.
Ως εκ τούτου θα παρακαλούσα εάν υπάρχουν να μας στείλετε τα στοιχεία επικοινωνίας του αναγνώστη (π.χ. e-mail) ή να του μεταφέρετε τα δικά μου κι εφόσον επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να καταστεί δυνατό να διερευνήσουμε το θέμα και να συμβάλλουμε στη διευθέτησή του.
Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων και αναμένω άμεσα την απάντησή σας.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Δημητρίου
Account DirectorRE:public communications