tromaktiko: Απάντηση στον ιδιοκτήτη του Seasons

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Απάντηση στον ιδιοκτήτη του Seasons



Κύριε ιδιοκτήτη,
υπάρχει μεγάλη διαφορά από το να πεις με ευγενικό τρόπο στον άλλον γιατί δεν του επιτρέπεις κάτι από το να πεις ψέματα.

Γιατί λοιπόν ήρθε η κοπελιά να μου πει ότι ΚΑΙ ΚΑΛΑ η δημοτική αστυνομία τα απαγορεύει; Φυσικά δεν έχετε απάντηση σε αυτό.
Θα το εκτιμούσα να ερχόταν ένας να μου πει... ξέρετε... έχει δημιουργηθεί θέμα με τα ποδήλατα παλιά... αφήστε το έτσι, αλλά αν μαζευτούν πολλά, θα πρέπει να τα μετακινήσετε πίσω... ή ξερω γω να πει... ξέρετε είχαμε ένα θέμα παλιά και δε θέλουμε να δημιουργηθεί πρόβλημα, οπότε θα σας παρακαλούσαμε να το βάλετε από τη μέσα μεριά.
Αλλά τώρα τι ψάχνω κι εγώ...
Μπορείτε όμως να μου απαντήσετε γιατί μου θέσατε τη δημοτική αστυνομία ως δικαιολογία;
Όσο για την Ολλανδία, ας μη μιλήσουμε καλύτερα, γιατί δε σας παίρνει!
Επίσης μιλάμε για ΣΠΑΣΤΟ ποδήλατο ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ και όχι κανονικό, αααααααααααααν αυτό σας λέει κάτι. Αλλά μάλλον δε σας λέει.
Αφήστε με λοιπόν εμένα να έχω το σύνδρομο αυτό που λέτε (άκου τώρα με τι το συγκρίνει, αν είναι δυνατόν... Σύγκριση διπλωμένου ποδήλατου με αυτοκίνητο και μηχανή!! Δεν πάμε καλά!!!)
Να επισημάνω, έτσι για την ενημέρωση, ότι ένα διπλωμένο ποδήλατο πιάνει λιγότερο χώρο από ένα καρότσι για μωρά. Επειδή αναφέρατε ότι το καρότσι δεν ενοχλεί και μάλλον το είπατε από άποψης χώρου. Λέτε το καρότσι πρέπει να είναι κοντά στους γονείς. Δεκτό. Δεν αντιλέγω.
Λέτε επίσης ότι το καρότσι δεν ενοχλεί. Άρα, για εσάς, ένα διπλωμένο σπαστό ποδήλατο, ενοχλεί!!!
Ορίστε και μια ενδεικτική φωτογραφία
Αυτό ενοχλεί λοιπόν!!!! Εντάξει πάσο!!!!
Ο Έλληνας δεν μπορεί να ακούει ό,τι να' ναι κύριέ μου. Άκου λέει το απαγορεύει η δημοτική αστυνομία!!!!!
Αν εσείς θεωρείτε ότι είναι ανοργανωσιά αυτό, τότε πάσο. Εγώ θα συνεχίσω να αφήνω το ποδήλατό μου δίπλα μου, σε σημείο που να μην ενοχλεί κανέναν φυσικά, γιατί ποτέ μου, τόσα χρόνια τώρα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα σε καμία καφετέρια.
Ας είμαι λοιπόν Ελληνάρας για εσάς. Δε με ενδιαφέρει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!