tromaktiko: O Έλλην ξύπνησε γιατί μπήκε το αυγό...

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

O Έλλην ξύπνησε γιατί μπήκε το αυγό...




Θα ηθελα να ξεκαθαρισω εξαρχης οτι ειμαι υπερ του κινηματος των αγανακτισμένων..ΟΜΩΣ το οτι ο Ελληνας ξυπνησε ειναι ενα παραμυθι τοσο αληθινο οσο και η κοκκινοσκουφιτσα.
Πιο ορθα θα ελεγα οτι ο Ελληνας ειναι απλως αγουροξυπνημενος και για να ξυπνησει θελει πανω απο 2 δεκαετιες. Οταν ο Ελληνας θα μαθει να κανει απλα πραματα οπως να σταματαει στις διαβασεις να περασει ο πεζος, να μην βρωμιζει τον τοπο του, να μην καιει τα δαση του, να μην σκοτωνει οικογενειες με το αμαξι του, να μην σκεφτεται τον εαυτο του, να προσεχει που βαζει την ψηφο του, να μην ειναι υπερκαταναλωτικό γουρουνι, να μην ταιζει ανηλικα και ενηλικα με ποτα μπομπες, να σταματησει να εχει συμπεριφορα τσομπανοβλαχαραιου, να σεβεται την γνωμη του αλλου, να μην γεμιζει τα πανεπιστημια με αφισες απο τις αθλιες παραταξεις, να μην κανει πλυση εγκεφαλου στα παιδια του απο μικρα (κομματοκουταβα), να μην παιρνει δανεια απο τις τραπεζες για να εχει καμπριο αμαξι, νομίζοντας οτι θα βγαλει γκ...να (μετα του το παιρνει πισω η τραπεζα) κτλ κτλ κτλ κτλ...ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ..ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ 60% του ελληνικου πληθυσμου ειναι αυτα που ειπα πριν. Μπορει να μην τα φαγαμε μαζι οπως ειπε ο Παγκαλος...αλλα το οτι εμεις του τα ταισαμε ειναι αληθεια. Ελλαδα σε λυπαμαι οπως και το υπολοιπο 40% του πολιτισμενου πληθυσμου σου, και ιδιαιτερα τα παιδια τα οποια αξιζουν να εχουν ενα φωτεινο μελλον...Γι αυτο καλυτερα να πατε παιδια να σπουδασετε εξω, μην καθεστε εδω να σας τρωτε τα νιατα σας. Οσο για την ψηφο εμπιστοσυνης?? ΟΡΙΣΤΕ ΦΑΤΕ ΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ..ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ!!! Εχω χασει καθε ελπιδα για το μελλον του τοπου μου..Την οικογενεια μου μονο λυπαμαι, που δεν μπορεσα να την παρω μαζι μου στο εξωτερικο, και καθονται να πηζουν στο βρωμοκρατος προσπαθωντας να τα βγαλουν περα για να με στηριξουν στις σπουδες μου. ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ. ΟΜΩΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ και να ΘΥΜΑΣΤΕ.. Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ...

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!