tromaktiko: Service Κινητώv LG - Κλέφτες χωρίς συνείδηση

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Service Κινητώv LG - Κλέφτες χωρίς συνείδηση



Για το φίλο που έστειλε το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/service-htc_21.html (Για το service της HTC)
Ακριβώς το ίδιο πράγμα μου έκαναν εμένα στο κινητό LG Arena που είχα. Είχε πρόβλημα στη φωτεινότητα και μου είπαν ότι η οθόνη χάλασε και πρέπει είτε να αλλαχθεί είτε να αγοράσω νέο κινητό. Και ουσιαστικά αυτή ήταν και η συμβουλή τους "Φιλαράκι αγόρασε καινούργιο καλύτερο" ήταν τα λόγια τους. Το κινητό εντωμεταξύ λειτουργούσε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ απλά είχε αυτό το θέμα. Όταν λοιπόν τους ζήτησα να μου το γυρίσουν πίσω , όχι μόνο δεν άνοιγε, δεν έμπαινε ούτε στο menu παρά μόνο έβγαζε ένα πρόβλημα στο firmware, και εκτός αυτού μου είχαν αλλάξει και την μπαταρία οι ΓΥΦΤΟΙ. Αλλά έτσι σας μαθαίνουν, να κλέβετε τον κόσμο. Έστειλα ένα πλήρως λειτουργικό τηλέφωνο να μου επιδιορθώσουν τη φωτεινότητα, και πήρα απλά ένα νεκρό κινητό που μόνο για στόλισμα κάνει πλέον. ΠΟΤΕ ξανά LG, ΜΑΚΡΙΑ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!