tromaktiko: Απάντηση των Sprider Stores σχετικά με καταγγελεία αναγνώστη

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Απάντηση των Sprider Stores σχετικά με καταγγελεία αναγνώστη



Απευθυνόμενοι στο δημοσίευμα αναγνώστη σας σχετικά με τη μη αλλαγή προϊόντος χωρίς απόδειξη στο κατάστημα Sprider Stores Αγρινίου...
θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως όπως ισχύει σε όλη την αγορά του ενδύματος, για κάθε αλλαγή είδους θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς ή η κάρτα αλλαγής.
Στα Sprider Stores, ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας (τόσο με ανακοινώσεις στα καταστήματα όσο και στα ταμεία) για την συγκεκριμένη οδηγία ή οποία οφείλει να τηρείται κυρίως για λογιστικούς λόγους που δε μπορούμε να παρακάμψουμε.
Παρόλα αυτά, επειδή θέλουμε να το ερευνήσουμε περισσότερο με στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση, θα παρακαλούσαμε τον αναγνώστη σας να επικοινωνήσει, με τα στοιχεία του, με τα Sprider Stores στο e-mail LetsTalk@spriderstores.com.

Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν τις παρατηρήσεις σας και σας ευχαριστούμε για την ενημέρωσή σας.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!