tromaktiko: Πρωταθλήτρια Ελλάδας(Κ18)στο Τένις η Έλενα Κορδολαίμη

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Πρωταθλήτρια Ελλάδας(Κ18)στο Τένις η Έλενα Κορδολαίμη



Δυναμικό comeback για την Έλενα...
Παρά τους σοβαρούς τραυματισμούς, που την ταλαιπώρησαν τα 2 τελευταία χρόνια...
η Λαμιώτισσα αθλήτρια του Φ.Ο.Α., κατάφερε να κατακτήσει την 1η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Juniors 2011, στην κατηγορία νέες γυναίκες(Κορίτσια 18 ετών).

Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, που έγινε στην Πάτρα στις εγκαταστάσεις της Αθλητικής Ένωσης Τέννις «Νίκη» Πατρών, η Έλενα επικράτησε σήμερα στον τελικό της Ανδρομάχης Μπακογιάννη (ΑΣΑ ΛΑΡΙΣΑΣ) με 6-0, 7-5. Στον ημιτελικό η Έλενα Κορδολαίμη, μετά από σπουδαία εμφάνιση, νίκησε την Κατερίνα Σταυρουλάκη(ΟΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ) με 7-6(2), 7-6(2)

Η Έλενα, ένα από τα μεγάλα ταλέντα του Ελληνικού Τένις, λίγο μετά την νίκη στον τελικό δήλωσε στο LamiaReport:

<<Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο μου αποτέλεσμα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, γιατί μετά από δύο σοβαρές επεμβάσεις κατάφερα και πάλι να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις μιας ακόμη μεγάλης διοργάνωσης. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, που είναι δίπλα μου σε κάθε βήμα. Στο σύλλογο και τους προπονητές του συλλόγου για την υποστήριξή τους και σε κάποιους προπονητές εκτός Λαμίας, που με βοήθησαν με τον δικό τους τρόπο στην όλη μου προσπάθεια. >>

Στα κορίτσια 18 μονό:
Πρωταθλήτρια: Κορδολαίμη 'Ελενα (ΦΘΙΩΤΙΚΟΣ ΟΑ)
2η θέση: Μπακαγιάννη Ανδρομάχη (ΑΣΑ ΛΑΡΙΣΑΣ)
3η Θέση: Σταυρουλάκη Κατερίνα (ΟΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ)
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!