tromaktiko: Εισπρακτικές εταιρίες και κρίση

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Εισπρακτικές εταιρίες και κρίση



Mια θυγατρικη εταιρια που χρησιμοποιει η τραπεζα cetelem, με πηρε τηλ καποια κα A. να με ενοχλησει επανειλημμένα για την οφειλή μου, η οποία...
αγγίζει μόλις τα 120 ευρω (για 3 μήνες καθυστέρηση).Oπως της εξηγησα εχω μεινει απληρωτη εδω και 3 μήνες και εγω απο την εργασια μου, και μου ηταν αδυνατο να ειμαι ενταξει στις υποχρεώσεις μου. Θέλω να πω καταρχην στην τραπεζα cetelem οτι ειναι παρανομο να δεινει τα προσωπικα μου δεδομενα στην οποιαδήποτε θυγατρικη εταιρία καθώς και στη κα Α.(αν ειναι το πραγματικο της όνομα) ότι για 120 ευρω (ποσο 3 μηνων και οχι 1 μηνα)δεν ενοχλουν τους ανθρώπους ούτε στις 3 το μεσημέρι, ούτε στη 11 το βράδυ, όπως έχει γινει κατα το παρελθον…Επισης θα επρεπε να καταλαβει η κα Α. οτι η ειλικρίνεια στις μέρες μας σπανιζει και οταν της λεω οτι θα κανω το καλυτερο δυνατό, παροτι ξερει την δυσκολια που εχω το εννοω…Και αυτο νομιζω το εχω αποδειξει στη τραπεζα, την οποια εκπροσωπει 3 χρονια τωρα που ημουν ενταξει στις υποχρεώσεις μου…

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!