κατέστη εφικτό, καθότι όταν έβαλα τα στοιχεία της κάρτας μου έβγαλε ένα μήνυμα ότι δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η κράτηση. Αμέσως τηλεφώνησα στην εταιρεία να δω τι είχε συμβεί, η οποία με πληροφόρησε ότι φαίνονται οι προσπάθειες που έκανα για την κράτηση, αλλά τα εισιτήρια δεν φαινόταν προπληρώμενα. Για να είμαι σίγουρη ότι δεν έχει γίνει κάτι άλλο, πήρα την τράπεζα η οποία με ενημέρωσε ότι τα χρήματα είχαν ήδη χρεωθεί στην κάρτα μου, αλλά φυσικά η αγορά του εισιτηρίου δεν είχε πραγματοποιηθεί!
Τότε ξεκίνησε ο Γολγοθάς μου. Επειδή ήταν Κυριακή δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να με ενημερώσει το τι είχε συμβεί και να επιληφθεί του θέματος και αυτό που όφειλα να κάνω, όπως με διαβεβαίωσε η κοπέλα σου συνομίλησα ήταν να στείλω ένα email που να εξηγώ το τι είχε συμβεί και την επόμενη το πρωί που ήταν εργάσιμη σίγουρα θα μου απαντούσαν από το αρμόδιο τμήμα. Άλλωστε με καθησύχασε λέγοντας ότι αυτό συμβαίνει και σε άλλους πελάτες και το διευθετούν άμεσα.
Περιττό να πω ότι κανένας δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει μέχρι χθες το μεσημέρι, που επιχείρησα να συνομιλήσω εκ νέου με την εταιρεία και με κάποιον υπεύθυνο. Έτυχε στη γραμμή να ήταν μια από τις δυο κοπέλες που με είχε εξυπηρετήσει την προηγούμενη ημέρα και ευγενέστατα προθυμοποιήθηκε να διαβιβάσει το email μου σε κάποιον υπεύθυνο, καθότι δεν το είχε διαβάσει κανένας και μέχρι το απόγευμα με διαβεβαίωσε ότι θα είχα κάποια τηλεφωνική απάντηση. Της εξήγησα ότι είναι πολύ σημαντικό να πάρω άμεση απάντηση για το τι έχει συμβεί γιατί υπήρχε περιορισμένη διαθεσιμότητα για τέλη Ιουλίου, που θέλω να ταξιδέψω και λόγω της προχωρημένης εγκυμοσύνης μου και το γεγονός ότι θα ταξιδεύω με την κόρη μου που είναι ενάμιση έτους είναι πολύ δύσκολο, αν χάσω την καμπίνα.
Φυσικά κανένας πάλι δεν επικοινώνησε μαζί μου και σήμερα το μεσημέρι επιμόνως ζήτησα κάποιον υπεύθυνο, και ο οποίος κυριολεκτικά με άφησε άφωνη!! Αρνήθηκε ότι είχε πάρει κάποιο email μου και όταν επικαλέστηκα την κοπέλα που μίλησα χθες και της οποίας το όνομα είχα κρατήσει, στη συνέχεια μου είπε ότι για κάποιο λόγο όλα τα email της Κυριακής είχαν χαθεί. Στη συνέχεια μου είπε ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ναυτιλιακή δεν έχει κανένα σφάλμα από τη μεριά της, το φταίξιμο είναι καθαρά της τράπεζας και ότι είναι διαφορετικό να κλείνω τα εισιτήρι! α απευθείας από την Ναυτιλιακή και όχι από διάφορα site. Του εξήγησα ότι δεν έκλεισα από ένα οποιοδήποτε site αλλά από την επίσημη σελίδα της ναυτιλιακής, εκτός αν δεν θεωρεί την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Internet έγκυρη. Ζητώντας να μάθω αυτή τη στιγμή που βρίσκονται τα χρήματά μου και τι θα γίνει με τα εισιτήρια, με ενημέρωσε ότι η Τράπεζα τα έχει και θα τους τα δώσει σε 10 εργάσιμες μέρες και αφού τα πάρουν μπορούν να τα επιστρέψουν, δηλαδή μετά από 2 βδομάδες!! Φυσικά με αυτά τα χρήματα που ήδη έχει η Ναυτιλιακή, όπως με ενημέρωσε η τράπεζα δεν μπορούν να κάνουν αγορά του εισιτηρίου, θα πρέπει να κάνω άλλη κράτηση και με κάποιο τρόπο να πληρώσω και φυσικά τα χρήματα μου θα μου τα επιστρέψουν μετά από 2 βδομάδες τουλάχιστον!!
Τα συμπεράσματα δικά σας...Πως μπορώ να βρω το δίκαιο μου;
Αναγνώστρια