tromaktiko: Αφορά ανάρτηση "Σχετικά με δίπλωμα οδήγησης"

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Αφορά ανάρτηση "Σχετικά με δίπλωμα οδήγησης"



Διαβάζοντας την αναφορά μιας αναγνώστριας σε σχέση με τα διπλώματα οδήγησης μου ανέβηκε πάλι το αίμα στο κεφάλι γιατί είμαι και εγώ...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_9741.html ) ένα θύμα του ελεεινού κυκλώματος μίζας των διπλωμάτων οδήγησης. Κατάγομαι από ένα νησί της Ελλάδος και είμαι 32 ετών. Στο νησί που ήμουν είχα βγάλει διπλώματα οδήγηση μηχανής 50cc, 125cc, ΙΧ αυτοκινήτου, μέχρι και δίπλωμα διακυβέρνησης σκάφους 12, 15 m. Για τα διπλώματα αυτά έδ! ωσα εξετάσεις και τα πήρα όλα με την πρώτη φορά χωρίς να χρειαστεί αλλά ούτε και να μου πει κανένας για λάδωμα ή μίζα. Εδώ και λίγα χρόνια όμως έχω έρθει και μένω στην Αθήνα και είπα φέτος να βγάλω δίπλωμα οδήγησης μηχανής ανεξαρτήτου κυβισμού μιας και οδηγάω μεγάλου κυβισμού μηχανής και δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι παράνομος. Έτσι λοιπόν πήγα σε μια σχολή οδηγών στην Καλλιθέα όπου ο δάσκαλος βλέποντας στο πως οδηγό που είμαι δεν χρειάζεσαι μαθήματα και θα πάμε την Πέμπτη να δώσουμε εξετάσεις. Δίνω τα παράβολα 250 euro και πάω ! την καθορισμένη μέρα να δώσω εξετασεις. Με το που πάω στον χώρο των εξετάσεων ενώ τις προηγούμενες μέρες μου έλεγε ο δάσκαλος της σχολής ότι εσύ δεν έχει πρόβλημα δεν κόβουν άτομα που γνωρίζουν να οδηγούν, αρχίζει να μου σκάει το παραμύθι πως κοίταξε να δεις στην συγκεκριμένη επιτροπή θα πρέπει να σκάσουμε λάδωμα 250euro διαφορετικά δεν θα με περνάγανε. Φυσικά δεν δέχτηκα με έντονο τρόπο και πήγα για να εξεταστώ. Για να μην τα πολυλογώ όπως καταλαβαίνετε κόπηκα με τον λόγο ενώ τα είχα κάνει όλα σωστά στην οδήγηση, γιατί δεν φορούσα γυαλιά μυωπίας όπως έγραφε το παλιό μου δίπλωμα του 1997!!! Ενώ του εξηγώ πως φοράω φακούς επαφής εν έτη 2011 αυτοί δεν άκουγαν τίποτα και απλά έγραψαν στα χαρτιά τους πως κόπηκα. Αφού ο δάσκαλος κατάλαβε ότι εγώ δεν ήμουν και πολύ ήρεμος μου λέει, εντάξει έλα την άλλη Πέμπτη χωρίς να ξανά πληρώσεις. Πήγα την επόμενη πέμπτη και άρχισαν πάλι τα ίδια σκηνικά πως θα πρέπει να λαδώσω αν θέλω να περάσω αλλά ούτε και αυτή την φορά υπόκυψα, είπα θα πάω γιατί ξέρω και οδηγώ μηχανή από το 1997, 14 χρόνια. όμως επειδή είναι όλοι στο κύκλωμα δάσκαλοι, εξεταστές κ.α. όσο τσαντισμένος ήμουν και εγώ τόσο ήταν και αυτοί με αποτέλεσμα φυσικά! να μ ε κόψουν και αυτή την φορά διότι όπως έλεγαν έκανα 2 δεύτερα του δευτερολέπτου λιγότερο από τον χρόνο που όριζαν στην αργή κίνηση. Αν είναι δυνατόν δικαιολογία αφού κύριε εξεταστή δεν είχες χρονόμετρο μαζί σου, είχες ξεχάσεις να φέρεις όπως έλεγες και το χρόνο τον είχες κατά προσέγγιση πως έβγαλες τα 2 δεύτερα του δευτερολέπτου. Άκου να δεις ρε κουφάλα τύπε που θέλεις να λέγεσαι και εξεταστής , από εμένα δεν πρόκειται να πάρεις ούτε ένα ευρώ για μίζα. Το ίδιο θα πρέπει να κάνουν όλοι, αλλά όχι μόνο να μην δίνουν μίζα αλλά και να καταγγέλλουν τις σχολές αυτές που οργανώνουν αυτά τα κυκλώματα. Όσο για την συγκεκριμένη σχολή οδηγών στην Καλλιθέα είναι θέμα χρόνου…
Όσο για το δίπλωμα πήγα στο μέρος μου και χωρίς λάδωμα το πήρα φυσικά με την πρώτη εξέταση.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!