(ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ που αναφέρουν πολλοί).
Τολμώ να πω πως εκτός ελαχίστων περιπτώσεων (οδήγηση ανάμεσα από ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ αυτοκίνητα στη κίνηση, που αν το εξετάσεις βάσει δικύκλων δεν απαγορεύεται) είμαι νόμιμος.
Οδηγώ στη δεξιά πάντα, εκτός όταν θέλω να στρίψω κάπου αριστερά που αναγκαστικά πρέπει να αλλάξω λωρίδες πάντα βέβαια με το χέρι παρατεταμένο. ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ σταματάω στο κόκκινο, και εννοείται να βλέπω το φανάρι χωρίς να χρειαστεί να μου κορνάρει κάποιος για να ξεκινήσω. ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ!!!!ΠΑΝΤΑ!!!!
Όλα αυτά τα νόμιμα σχεδόν ποτέ δεν εκνευρίζουν τους οδηγούς....
Όταν όμως οδηγώ σε λωρίδα ΟΔΗΓΩ ΣΤΗ ΛΩΡΙΔΑ !!!''ΜΟΥ''!!!
σαν όχημα κι εγώ στο δρόμο ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΣΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΟΥ!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΡΝΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΦΩΤΑ γιατι πηγαίνω κανονικά στη μέση της λωρίδας μου (όπως οφείλω) έστω και με 5 (έχει ελάχιστο όριο ταχύτητας η Βουλιαγμένης? )
Κι όταν με προσπερνάνε ξυστά, λεωφορεία, ταξί, οδηγοί με σφήνες κλπ.. ( ή ακόμα χειρότερα οδηγοί που θα στρίψουν στο αμέσως επόμενο στενό που απέχει 50 μέτρα ) τότε θα τους βρισω!!
ΑΝΙΔΕΕ ΟΔΗΓΕ ΜΑΘΕ ΠΩΣ Η ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΓΡΆΜΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ!
Πεζοί....τολμάνε να μιλάνε....ειδικά στο κέντρο της Αθήνας...
Βεβαίως και οι πεζοί έχουνε προτεραιότητα...ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ!!
Σίγουρα η Αθήνα και ειδικά το κέντρο δεν είναι για αυτοκίνητα και αυτοκινούμενα γενικώς...αλλά όπως τα αυτοκίνητα ΩΣ ΕΠΙ ΤΩ ΠΛΕΙΣΤΩ τηρούν τα ελάχιστα μέτρα ασφαλείας και νόμιμότητας. έτσι και ο πεζός πρέπει να τηρεί ΈΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ!! Τη διάβαση από το φανάρι στη διάβαση πεζών....ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ!
Υ.Γ. Πεζός διαμελίστηκε στη Λεωφόρο Συγγρού πριν 2 βδομάδες διασχίζοντάς την στο ύψος που υπάρχει ΑΚΡΙΒΩΣ από κάτω ύπόγεια διάβαση πεζών...!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ