tromaktiko: Απάντηση στον ασυνείδητο

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Απάντηση στον ασυνείδητο



Αν νομίζεις φίλε μου ότι θα θυσιάσω εγώ ή κάποιος συνάδελφος την σωματική μου ακεραιότητα, για να μπορείς εσύ να ξεσπάσεις ελεύθερα είσαι πολύ γελασμένος. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_9836.html) Όχι δεν θα σε χτυπήσω, αλλά δε θα κάτσω να με βρίζεις και να με χτυπάς. Εσύ δε θες αστυνομικό, σάκο του μποξ θες. Με συγχωρείς αλλά τα κορόιδα τελείωσαν. Αυτό δε θα το έκανα όχι για 1000 Ευρώ, αλλά ούτε για εκατομμύρια. Το κόμπλεξ σου να το βγάλεις αλλού, όχι σε σκληρά εργαζόμενους ανθρώπους.

Ναι φίλε κατανοώ την οργή του κόσμου, άλλωστε και εγώ οργισμένος είμαι, αλλά δε θα γίνω σάκος του μποξ. Και αν νομίζεις πως με πληρώνεις γι αυτό, είσαι γελασμένος.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!