tromaktiko: Απάντηση : "Ό,τι έχετε ευχαρίστηση"

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Απάντηση : "Ό,τι έχετε ευχαρίστηση"



Σχετικά με http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_7918.html
θέλω κ εγώ να πω την εμπειρία μου..Είχα το μνημόσυνο της μητέρας μου και αφού τελειώνει το μυστήριο,πιάνω τον παπά κ τον ρωτάω ..Χρωστάω κάτι?Ό,τι έχετε ευχαρίστηση μου λέει..(Να προσθέσω ότι τον συγκεκριμένο παπά τον θυμάμαι από παιδάκι και μου είχε αφήσει μια συμπαθητική εικόνα προς το πρόσωπο του)
Βγάζω κ του δίνω 60 ευρώ και τότε γυρίζει με υφάκι και μου λέει .."ΣΥΝΗΘΩΣ  ΔΊΝΟΥΝ 90"!
Έχετε και ταρίφα του λέω?
Δε μου έφτανε ο πόνος μου ,νευρίασα τόσο που έγινε χαμός μέσα στην εκκλησία..ΟΥΣΤ ΌΛΟΙ ΡΕ
ΥΓ..Τον πέτυχα στο δρόμο μερικές μέρες μετά....Με ένα "φτηνιάρικο" jeapaki...(pajero)..Τυχαίο????

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!