tromaktiko: Για την "Ελληνίδα της ξενιτειάς"

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Για την "Ελληνίδα της ξενιτειάς"



Ας μην τα γενικευουμε ολα και ας σταματησουμε πια να θεωρουμε λαθος τον
συμπατριωτη μας και εμεις να θεωρουμε οτι εχουμε παντα δικιο.
Θα ηθελα με φιλικο τροπο να σου πω οτι και εγω εχω ταξιδεψει αρκετες φορες
στο εξωτερικο, για παραδειγμα Αιγυπτο, Ρωμη, Κινα και δεν το θεωρω λαθος να
ανακαλυπτω διαφορετικες κουλτουρες και πολιτισμους. Ετσι ακριβως οπως κανουν
και οι ξενοι οταν ερχονται στην Ελλαδα. Τη ρετσινα μου θα τη πιω οπως και
ενα αλο ελληνικο κρασι, αλλα σε αρκετες παρεες μου θα καταναλωσω και Johnnie
walker, επειδη το προτιμω και μου αρεσει. Αν γνωριζεις καποιο ελληνικο
whiskey ας μου το αναφερεις παρακαλω και ειλικρινα θα το δοκιμασω εγω
προσωπικα δεν γνωριζω.
Οπως και τα τσιγαρα που καπνιζω, η ποιοτητα του καπνου που χρησιμοποιουν
ταιριαζουν απολυτα στο γουστο μου και δεν σου κρυβω οτι εχω δοκιμασει πολλες
μαρκες και ελληνικες μαζι, αλλα δεν μου ταιριαζανε. Βλεπεις δεν ειμαστε ολοι
ιδιοι.
Θεωρω πολυ κλειστομυαλη και εγωιστικη την σκεψη σου για την ξενη γλωσσα.
Γιατι να μην μορφωθουν τα παιδια μας παραλληλα γνωριζοντας και μια ξενη
γλωσσα για παραδειγμα αγγλικα. Σκέφτηκες οτι γνωριζοντας αγγλικα ισως το
παιδι σου θεωρησει καταλληλη την ξενιτιά, υστερα απο καποια χρονια βρισκοντας
περισσοτερες επαγγελματικες ευκαιριες στο εξωτερικο?
Οσο για την μουσικη οπου η μουσικη στο δικο μου το μυαλο φερνει πιο κοντα
τους ανθρωπους γεμιζοντας τους ομορφα συναισθηματα και δημιουργει ομορφες
αναμνησεις. Ποσες φορες τυχαινει να συνδεεις ενα ομορφο τραγουδι με μια
ωραια στιγμη? Εγω προσωπικα δεν εχω συνδεσει τσιφτετελι και χασαπικο με μια
τετοια στιγμη, αλλα αντιθετα μια μπαλαντα ας πουμε των scorpions και guns and
roses μπορω να συνδεσω.

Δεν θελω να αναφερθω σε ολα, γιατι ισως γινω κουραστικος για καποιους.
Αλλωστε οι απαντησεις μου θα ειχαν την ιδια αποχρωση με τις παραπανω.
Ισως στο δικο σου το μυαλο να μην με θεωρεις Ελληνα. Ισως οπως κατηγορεις
εμενα να κατηγορεις και δεκαδες αλλους συνανθρωπους μας, κρινοντας τις
προσωπικες τους επιλογες, σε μια περιοδο που ολοι αντι να κοιταμε τα
ελαττωματα των αλλων, θα επρεπε να ημασταν ενωμενοι για τον αυτονοητο σκοπο.
Για τον τοπο μας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!