tromaktiko: Σχετικά με: "Τι είναι λάθος και τι σωστό και πως διαγιγνώσκεται"

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Σχετικά με: "Τι είναι λάθος και τι σωστό και πως διαγιγνώσκεται"



Κατ' αρχήν να σας ζήσει ο γιόκας σας, όπως τον χαρακτηρίζετε (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_3808.html#more). Προέχει να χαίρεστε το παιδάκι σας και να το καμαρώσετε όπως επιθυμείτε. Και τώρα στην ουσία.
Κακώς κάνατε αγιασμό στο σπίτι σας, τη στιγμή που δεν το πιστεύετε (βάζετε την λέξη σε εισαγωγικά "αγιασμός"). Δεν έχει νόημα, για να ευχαριστήσουμε την μαμά ή την πεθερά να κάνουμε κάτι που δεν πιστεύουμε. Δεν έχει νόημα!! Κοροϊδεύετε τον εαυτό σας και, το κυριότερο, τον Θεό. Χρήματα φυσικά και δεν έπρεπε να δώσετε στον Ιερέα και θα ερχόταν όσες φορές θέλετε. Και, πόσο μάλλον, αν εκκλησιάζεστε και σας ξέρει ως πιστή της ενορίας του. Είναι κάτι (ο χρηματισμός και μιλάμε για 5 ευρώ συνήθως στους Ιερείς) που έχει προκύψει από το φιλότιμο του Έλληνα, του πιστού. Ένα παράδειγμα. Όταν από το Σούπερ Μάρκετ μου φέρνουν τα πράγματα που ψώνισα, δεν έχω καμία υποχρέωση να δώσω στο "παιδί" φιλοδώρημα (το διαφημίζει και το κατάστημα "δωρεάν αποστολή"). Όμως, δεν μπορώ να το κάνω και του δίνω κάτι (συνήθως τα βάζω στην τσέπη του). Να σκοτώσουμε το "παιδί" ή εμένα γιατί κάνω λάθος πράξη; Ρε, παιδιά, ας μην χάσουμε και το ελληνικό φιλότιμο. Ας μην γίνουμε, συγχωρέστε μου την έκφραση, τελείως ζώα πια. Αν έχω θα συνεχίσω να δίνω αν όχι δεν θα δίνω. Έλεος!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!