tromaktiko: Aπάντηση :"Μεγάλη απάτη από τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ"

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Aπάντηση :"Μεγάλη απάτη από τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ"



Mπορεί να έχετε δίκιο από την πλευρά σας σαν ενοικιαστής και οδηγός ταξί αλλά θα σας πω κι εγώ μερικά πράγματα από την πλευρά του πελάτη.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_7847.html) Παραπονιέστε ότι το ενοικιάζετε 40 ευρώ την ημέρα χωρίς απόδειξη! Τι μας λέτε? Γιατί δίνετε εσείς αποδείξεις? Από πότε? Ποτέ δεν μου έχουν δώσει. Και μη μου πείτε γιατί δεν ζήτησα. Πρέπει να το απαιτήσω για να είστε νόμιμοι απέναντί μας? Όσες φορές πήρα ταξί ποτέ δεν με ρώτησε ο οδηγός αν μ'ενοχλεί η τσιγαρίλα του που βρωμοκόπαγε ο τόπος.Επίσης, ποτέ δεν με ρώτησε αν με πειράζει να πάρει κι άλλη κούρσα ταυτόχρονα, πράγμα που όπως ξέρετε δεν θα 'πρεπε να γίνεται. Σχεδόν ποτέ δεν θυμάμαι επίσης να μου έδωσαν ακριβώς τα ρέστα. Πάντα "τα ψιλά δεν υπήρχαν". Δεν το συζητάω βέβαια ότι σαν από "θαύμα" μας πιάνανε όλα τα κόκκινα φανάρια, για να γράφει το ταξίμετρο...Ξέρετε με ταχύτητα χελώνας πλησιάζοντας στο φανάρι. Μου έχουν τύχει βέβαια και οδηγοί ραλίστες που φοβήθηκα και για τη ζωή μου. Ας μην συζητήσουμε πόσους τουρίστες κατακλέβουν οι ταξιτζήδες ζητώντας τους τα μαλλιοκέφαλά τους εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι στο εξωτερικό τα ταξί είναι πιο ακριβά. Αθήνα-Παγκράτι μέσω Κηφισιάς που λέει ο λόγος (και όχι μόνο ο λόγος). Πόσες φορές ακόμα, ακούμε για πειραγμένα ταξίμετρα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο κλάδος σας δεν είναι και ο πιο αγαπητός στον κόσμο. Γι'αυτό κι εγώ, όπως και πολύς κόσμος φαντάζομαι, ακόμα και με τα πόδια προτιμώ να πάω παρά να πάρω ταξί.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!