tromaktiko: Ένα γράμμα από μία αγανακτισμένη - Το χθεσινό "ξεκουκούλωμα" της Ελλάδας‏

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Ένα γράμμα από μία αγανακτισμένη - Το χθεσινό "ξεκουκούλωμα" της Ελλάδας‏



Είμαι 22 ετών άνεργη και πραγματικά δεν πίστευα ποτέ πως η χώρα μου θα φτάσει σε τέτοια άθλια κατάσταση και δεν μιλάω για την...
υποτιθέμενη ‘’οικονομική κρίση’’ που περνάμε τον τελευταίο χρόνο… Μιλάω για ‘’εκείνους’’ που έφεραν σε σημείο τους πολίτες να πολεμάνε για τα δικαιώματα τους, για την δημοκρατία, για την ελευθερία…

Όταν ήμουν μικρή οι γονείς μου μου διηγήθηκαν πως πριν από μερικά χρόνια είχαμε χούντα και ότι κάποιοι πολέμησαν για να έχω εγώ τα δικαιώματα που είχα μέχρι χθες στην χώρα μου… Η αλήθεια όμως είναι πως ΠΟΤΕ δεν είχε ‘’φύγει’’ η χούντα από εδώ απλά ήξερε να κρύβεται καλά κάτω από τα γκλοπ και τα αλεξίσφαιρα γιλέκα. Οι εικόνες που αντίκρισα χθες πηγαίνοντας από το Σύνταγμα, κάθε άλλο παρά δημοκρατικές ήταν. Πολίτες αναίσθητοι στο πάτωμα και από πάνω μας τα ΜΑΤ να μας χτυπάνε και να πετάνε δακρυγόνα. Ούτε τους προκαλέσαμε ούτε είχαμε σκοπό να τους φοβερίσουμε. Το μόνο που θέλαμε ήταν να διαδηλώσουμε ειρηνικά ακόμα και αυτό όμως μας το απαγόρευσαν... Όποιος άνοιγε το στόμα του να μιλήσει έτρωγε και από μια κλοτσιά ή κανένα γκλοπ στο κεφάλι έτσι απλά γιατί ‘’γούσταραν’’ και μπορούσαν να το κάνουν… Πως μπορώ να ζήσω σε ένα κράτος που οι κακοποιοί είναι έξω και όχι μέσα στις φυλακές; Όλους αυτούς τους βάνδαλους ποιος θα τους πιάσει; Ποιος θα τους κόψει το μισθό εφόσον ζούμε σε εποχή λιτότητας ; ΚΑΝΕΙΣ! Ας τους πει όμως κάποιος πως με αυτά που κάνουν μπορεί να διώχνουν τον κόσμο από το Σύνταγμα αλλά στην ουσία μας εξαγριώνουν κι άλλο.


Η εποχή που ήμασταν τα ‘’πιόνια’’ σας Κύριε Παπανδρέου και όλων εσάς των μεγάλων, έχει τελειώσει. Ήρθε η ώρα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας κάτι που εσείς και οι υπόλοιποι 299 δεν είστε ικανοί να κάνετε. Πάρτε λοιπόν –όσο ακόμα προλαβαίνετε- τους φιλαράκους σας τους ΜΑΤατζήδες και το μνημόνιο σας και φύγετε από την πατρίδα μου η οποία μου ανήκει! Επειδή εσείς έχετε οικονομικό όφελος, εγώ δεν έχω σκοπό να αφήσω κανέναν Αμερικάνο/Γερμανό/Κινέζο να μου την πάρει …..
ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΙ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ….


Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!