tromaktiko: Σχετικά με "Μήπως μπέρδεψαν ... τις βάρδιες;"

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Σχετικά με "Μήπως μπέρδεψαν ... τις βάρδιες;"



Αφορα http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_8740.html
Συγνώμη ρε φιλε, θα μας τρελανεις τελείως? Εχεις απολυτο δικιο που κατηγορεις τους αστυνομικους για τη βαραβαροτητα τους απεναντι σε αθωους διαδηλωτές.
Αυτά που λες ομως για "δυο τρεις μαστοφόρους που ξήλωναν τα μάρμαρα και τα πετούσαν" και τον τροπο που πετουσαν τις πετρες οι αστυνομικοί, μου φαινονται εντελως προβοκατορικα και ψευδη. Πρωτα πρωτα, συμφωνα με την καθημερινη, 20 τονοι μαρμαρου ξηλωθηκαν και οι φωτογραφιες που ειδα θυμιζαν βομβαρδισμενο τοπιο. Εαν λοιπον ειδες εσυ "δυο τρεις μασκοφορους" που εσπασαν 20 τονους μαρμαρο, την επομενη φορα πες τους οτι ενας γνωστος μου ψαχνει ατομα για το λατομείο του...Το αλλο που λες δε, για τον τροπο που πετανε τις πετρες με εβαλε σε σκεψεις.Προσπαθησα να σκεφτω τι κινησεις θα εκανα εγω εαν ηθελα να πεταξω μια πετρα και - ω τι συμπτωση - θα εκανα λιγο πολυ τις ιδιες κινησεις με τους ΜΑΤατζηδες και τους κουκουλοφορους!!! Επισης, δεν ξερω εαν εσυ στο σχολειο σου εκανες καποιο ειδικο μαθημα πεταγματος πετρας και εμαθες καποιες ιδιαιτερες τεχνικες (ρίψης με σταυρωμενα τα χερια, ριψη μετα πιρουετας, ριψη πισω απο την πλατη) απλα εκει που μεγαλωσα εγω και απο  οσο θυμαμαι τους συμμαθητες μου, λιγο πολυ με τον ιδιο τροπο τις ριχναμε ολοι..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!