tromaktiko: Μερικά πράγματα καλύτερα να μην τα σκαλίζουμε...συνέχεια

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Μερικά πράγματα καλύτερα να μην τα σκαλίζουμε...συνέχεια



Απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_6790.html, μπράβο και σε εσένα και στην φίλη σου! Οπως είπες δεν θες γάιδαρο, αλλά να ψοφησει του διπλανού σου.
Βλέπετε την κατάσταση στην Ελλάδα και χοροπηδάτε από την χαρά σας! Είστε και σεις ακόμα Ελληνάρες μου φαίνεται, επειδή οι συγγενείς σου σου παίξανε τάπα πρέπει να τα βάλεις με όλους? Ή να αναφέρω ένα παράξενο τουπέ που έχετε όταν έρχεστε Ελλάδα και μας βλέπετε σαν βλάχους? Καβαλάτε ένα καλάμι από εδώ έως αύριο...Μπορεί να σκέφτονται ορισμένοι σαν κουτοπόνηροι βλάχοι, αλλά έχει μια μερίδα μεγάλη αξιόλογων νέων και με δυνατά μυαλά όπου στο ελαττωματικό σύστημα παιδείας διέπρεψαν και είναι άξιοι τις κοινωνίας. Λοιπόν επειδή άμα κατηγορείς το σπίτι σου πέφτει και σε πλακώνει, προσέχετε, και εμένα οι συγγενείς μου παίξανε τάπα και εμένα δεν μ αρέσει η μονοφαγία στα λεφτά και εμενα δεν αρέσει η απάτη, αλλά το σύστημα μας τους άφησε να κάνουν ότι θέλουν, χωρίς να μπορώ να αντιδράσω! Και μην πεις μπορείς γιατί θα ναι μεγάλο ψέμα!!Ξέρεις η μάλλον μάθε καλύτερα ότι άμα αντιδράσεις θα έχεις αλλού κυρώσεις....Φόβος λέγεται αυτό...Κατήγγειλες τον βουλευτή και τον επιχειρηματία επειδή έφαγαν λεφτά? Άντε γεια....κάτσε να ψάχνεις δουλειά μέχρι του αγίου ...ανήμερα.και ειδικά στην Κρήτη που ο κύκλος είναι μικρός όσο παράξενο και αν σου φαίνεται! Κατήγγειλες για ένσημα? Βlack list το ονοματάκι σου! Δυστυχώς για μα...ίες του πατέρα μου και της συναφης γενιάς πληρώνω το χαλι το τωρινό και το αυριανό και αναγκάζομαι να ξενιτευτώ σαν και εσένα ,να αφήσω πίσω συγγενείς, σπίτι ,φίλους,και πολλά άλλα, αλλά όχι τόση κακια....έλεος!! Δηλαδή στα εξωτερικά (όπως το λένε οι βλάχοι και οι αγράμματοι) είναι όλα ρόδινα?? Τα βλέπω και τα χαλια στις υπόλοιπες χώρες!! Δεν μ'αρεσει το παλιό σύστημα όπως δουλεύει δεν θέλω να φύγω αλλα αναγκάζομαι....για χάρη της γενιάς του πατέρα μου!Αλλα και πάλι όχι τόση κακία, δεν είναι όλα τα δάχτυλα του χεριού ίδια! Όπως λέμε και εμείς οι Ελληνάρες αυτό είναι κόμπλεξ και κακια!! Και άμα ντρέπεσαι για τα χαλια της Ελλάδας μην ξαναπατήσεις τα πόδια σου και εσύ και η φίλη σου!! Εγώ παρόλα τα χαλια δεν ντρέπομαι που είμαι Έλληνας και είμαι και περήφανος!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!