1) Το επαγγελμά τους ήταν μέχρι τώρα κλειστό. Με άλλα λόγια υπήρχε συγκεκριμένος αριθμός αδειών που εδίδοταν κάθε χρόνο και άρα τους "προστάτευε" από υπερπροσφορά ταξί. Δηλαδή, αν εγώ ανοίξω σουβλατζίδικο ή κατάστημα με ηλεκτρικά ήδη ή μανάβικο, και αυριο το πρωι έρθει κάποιος και ανοίξει ένα παρόμοιο μαγαζί στη γειτονιά μου, εμένα τοσα χρόνια το κράτος γιατι δε με "προστάτευε" απο τον ανταγωνισμό και τον ταξιτζή τον προστατεύει? Μήπως λοιπόν ειναι λίγο άδικο να ζητούν οι ταξιτζήδες προστασία από τον ανταγωνισμό, σε εξαίρεση α! πό τις περισσότερες επαγγελματικές τάξεις?
2) Οι οδηγοί ταξί παραπονιούνται ότι θα πιεστούν ακόμα περισσότερο με την απελευθέρωση του ανταγωνισμού και την υπερπροσφορά ταξί, σε μια δουλειά που με δυσκολία βγάζουν τα προς το ζείν. Μα, εαν είναι έτσι τα πράγματα, πρέπει να ηταν πολύ ηλίθιοι όταν πληρώναν 50 και 100 χιλιάδες ευρώ στη μαύρη αγορά για άδεια ταξί, αφού -οπως οι ίδιοι λένε- το επάγγελμα αυτό δε βγάζει χρήματα και άρα δε θα αποσβέσουν ποτέ την επενδυσή τους. Επίσης, εφόσον (πάλι οπως ισχυρίζονται οι ίδιοι) το επάγγελμα του ταξιτζή δεν έχει "ψωμί" τοτε, ακόμα και με την απελευθέρωση των αδειών, πρέπει κάποιος να είναι πολύ μ**** να παει να δουλεψει ως ταξιτζής, και άρα δεν έχουν λόγο να φοβούνται τον ανταγωνισμό (είναι δηλαδή σα να φοβάται ο ιδιοκτήτης βιντεο κλαμπ μήπως και ανοίξουν τη σήμερον ημέρα άλλα βιντεο κλαμπ στη γειτονιά του...).
3) Με το να ταλαιπωρούν τους τουρίστες, αλλά και τους πολίτες της χώρας (εμένα προσωπικά που έχω ΙΧ χάρη μου κάνουν...) δε μπορώ να καταλάβω ποιον "τιμωρούν"? το κράτος? Μα, οι κρατικοι λειτουργοι έχουν αυτοκίνητα... Από την άλλη, ο καημένος ο τουρίστας ή ο απλός πολίτης, δεν τους φταίει σε τίποτα. Αρα για ποιο λόγο τους "τιμωρούν"?
Ενας απορημένος πολίτης