tromaktiko: Σχετικά με: "Η δημοκρατία πρώτα καταλύθηκε από τους διαδηλωτές"

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Σχετικά με: "Η δημοκρατία πρώτα καταλύθηκε από τους διαδηλωτές"



Ρε τι μας λες; Θα σε διορθώσω φίλε μου, αν και υποψιάζομαι κάποιον βουλευτή πίσω από την δημοσιευσή σου, η Δημοκρατία, καταλύθηκε από την στιγμή που ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΤΕ να...
ακούτε τον κόσμο, η Δημοκρατία καταλύθηκε ΌΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ να διώξετε τον κόσμο από το Σύνταγμα, με δόλειους και στημένους τρόπους, η Δημοκρατία καταλύθηκε όταν ο Τζέφρυ αντι να ακούει τον λαό του, ακούει τον Μπαρόσο και τα άλλα αρπακτικά...μην μου λες εμένα για δημοκρατικούς θεσμούς, γιατί αν υπήρχαν δημοκρατικοί θεσμοί, τότε ΌΛΟΙ οι κλέφτες αυτής και της προηγούμενης, και της πιο προηγούμενης κυβέρνησης θα βρίσκονταν πίσω από τα κάγκελα, και δεν θα σουλάτσαραν στα κανάλια να μας πείσουν ότι ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑΝ, που είναι οι ένοχοι του βατοπεδίου; Που είναι οι ένοχοι των υποκλοπών; Θα σου πω εγώ που είναι! Σπίτια τους! Γιατί απλά δεν τους ακουμπάει κανείς επειδή τυγχάνει να λέγονται κάπως, λες και το όνομα σε κάνει αυτό που είσαι....Η Δημοκρατία πέθανε μαζί με τους Αρχαίους Έλληνες, λυπάμαι που το λέω, αλλά πραγματικά αυτή η χώρα σφίζει από διαφθορά, και βρωμιά! Αυτά έχω να πω....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!