tromaktiko: Δάνεια και μεσοπρόθεσμο

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Δάνεια και μεσοπρόθεσμο



Θα ήθελα να απευθύνω μία ερώτηση στους 300 της βουλής των Ελλήνων. Αρχικά να σας συγχαρώ που δεν αφήσατε να πτωχεύσει η χώρα μας.
Η ερώτηση μου είναι απλή, εγώ σαν όλους τους Έλληνες πήρα το στεγαστικό μου δάνειο για την αγορά οικίας πριν από μερικά χρόνια με τις περικοπές των μισθών του 2010 και τις αυξήσεις ΦΠΑ, εισφορών κ.α μειώθηκε δραματικά το εισόδημα μου με αποτέλεσμα να τα βγάζω πέρα οριακά, τώρα με τις νέες περικοπές που δεν θα μπορώ πλέον να πληρώσω εγώ τις δόσεις του δανείου μου ποιος θα τις πληρώσει? Αν τα λεβεντόπαιδα που έχετε στο πλάι σας, λένε αντέχουν να τους δώσω τον λογαριασμό του δανείου και να τους βάλω να τα πληρώσουν εκείνοι. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό δάνειο 100.000,00ευρώ για 30έτη με μηνιαία δόση τα 450,00ευρώ μου απομένουν από τα 1.300,00ευρώ άλλα 650,00ευρώ, ένα Ε.Ι.Χ. 1600κ.εκ με μηνιαία έξοδα 100,00ευρώ μένουν 550,00ευρώ, φως, νερό τηλέφωνο μηνιαίος (μέσος όρος) 150,00ευρω πάμε στα 400,00ευρω, είδη πρώτης ανάγκης – διατροφή 400,00ευρώ μένουνε 0,00ευρώ. Ξέχασα να αναφέρω και τα 2 παιδιά και μία σύζυγο, αλλά αυτή ας φάνε όνειρα και ελπίδες και όταν πεινάσουνε πιστέψτε με αυτό που δεν θα πληρώσω είναι το δάνειο, γιατί οι οικογένεια μου θα ζήσει με αξιοπρέπεια.

Νομοταγής πολίτης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!