tromaktiko: Απαράδεκτος ιδιοκτήτης μαγαζιού στη Σαλαμίνα

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Απαράδεκτος ιδιοκτήτης μαγαζιού στη Σαλαμίνα



Θα ήθελα να δώσω τα "συγχαρητήρια" μου στον ιδιοκτήτη του orange στην Σαλαμίνα για τη συμπεριφορά του. Εχθές το βράδυ κατά τις 10 είχα πάει να... φάω με μια παρέα και είχα παρκάρει το αυτοκίνητο μου δίπλα στο μαγαζί που καθόμουν και μπροστά απο ενα άλλο - το orange. Με ειδοποίησαν μετά απο λίγο αν μπορούσα να μετακινήσω το αυτοκίνητο γιατί ενοχλούσε το δίπλα μαγαζί. Αν και δε μου άρεσε καθόλου αυτό αποφάσισα, να το μετακινήσω στην απέναντι μεριά του δρόμου, παρόλο που δεν ήμουν υποχρεωμένος να το κάνω, καταλαβαίνοντας οτι όντως θα ήταν καλύτερο για το μαγαζί λόγω του οτι τέτοιο καιρό περιμένουν να μαζέψουν πελατεία. Μόλις έφτασα στο αυτοκίνητο ο ιδιοκτήτης (και πρώην πρόεδρος ποδοσφαιρικού σωματείου του νησιού) ήρθε προς το μέρος μου "τσαμπουκαλεμένος" και φωνάζοντας "καλά δε το είδες οτι είναι μαγαζί εδώ?".Του απάντησα οτι εκεί που πάρκαρα είναι δρόμος και όχι μαγαζί! Μόλις το άκουσε άρχισε να με βρίζει και να με απειλεί οτι "πέφτουν και γλάστρες εδώ!","άστο εδώ και θα δεις πως θα το βρεις" και διάφορα τέτοια μάγκικα! Ασφαλώς ο εν λόγω (δεν λέω κύριος γιατί δε τον δικαιούται τον τίτλο) νομίζει ότι λόγω των γνωριμιών του και του οτι είναι γνωστός στο νησί μπορεί να πουλάει τσαμπουκά όπου και όποτε θέλει. Ίσως αν είχε λίγο μυαλό να μπορούσε να καταλάβει οτι τέτοιες συμπεριφορές εκτός του ότι βλάπτουν το μαγαζί του (που δε με νοιάζει και καθόλου να πώ την αλήθεια) βλάπτει όλη την Σαλαμίνα. Ο μόνος λόγος που δεν πήγα στο Αστυνομικό τμήμα να καταγγείλω το περιστατικό ήταν οτι δεν ήθελα να χαλάσω την βραδιά της υπόλοιπης παρέας μου. Ας είναι η τιμωρία του η ενημέρωση όσων το διαβάσουν εδώ. Να είναι σίγουρος επίσης πως πλην της παρέας μου που ήμασταν 4 άτομα και είχαμε αποφασίσει να πάμε στο μαγαζί του μετά, θα χάσει πολύ πελατεία ακόμα γιατί θα φροντίσω να ενημερώσω για αυτή του την συμπεριφορά όλους μου τους γνωστούς και μη!
ΥΓ.Πάντως αν κρίνω απο το οτι μέχρι την ώρα που φύγαμε το μαγαζί του ήταν άδειο, μάλλον αλλού πρέπει να ψάξει να βρεί τους λόγους που δεν έχει πελατεία!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!