tromaktiko: Απάντηση στο Τράπεζες ......εγώ ή αυτές

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο Τράπεζες ......εγώ ή αυτές



Φίλε μου μην ανησυχείς έχω ρωτήσει εγώ δικηγόρο και η απάντηση του ήταν ότι δε μπορούν να σου κάνουν απολύτως τίποτα...
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_3973.html
από τη στιγμή που δεν έχεις ή δε θα γράψεις ποτέ κάτι στο όνομα σου. Μάλιστα μου είπε να μην υπαχθώ στο Νόμο της Κατσέλη γιατί δεν αξίζει και γιατί ακόμα δεν έχει εκδικαστεί καμία προσφυγή. Μη φοβάσαι καθόλου. Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη η CityBank τα έχει ξεγράψει τέτοιου είδους δάνεια και ωφειλές γιατί ξέρει ότι δε θα τα πάρει ποτέ και γιατί θα πληρώσει πολλά περισσότερα στα δικαστικά έξοδα. Απλά όλες οι Τράπεζες έχουν γίνει πολύ πιο προσεκτικές στην έκδοση καρτών και δανείων και ζητάνε προσημειώσεις σπιτιών και εγγυητές.

Αναγνώστης

----------------
Αγαπητέ μου φίλε , χωρίς να είμαι δικηγόρος αλλά και εγώ παθόντας ένα έχω να σου πω.!!!
Αν δεν έχεις κανένα περιουσιακό στοιχείο στο όνομά σου και δεν έχει υπογράψει κανένας εγγυητής , ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΗΡΕΜΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ..!!! και μην ενδιαφέρεσαι για τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ..!!
Φυσικά δεν θα μπορέσεις να ξαναπάρεις κάτι στο όνομά σου ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ , αλλά δεν μπορεί να γίνει το παραμικρό.!!! και ούτε μπορούν να σου κάνουν οτιδήποτε.!!!
Τα λεφτά οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ τα έχουν ασφαλισμένα.!!!
Φιλικά
Ένας αναγνώστης.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!