tromaktiko: Εγώ συνεχίζω να αρνούμαι

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Εγώ συνεχίζω να αρνούμαι



Σχετικά με αυτό http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_2777.html#more
Θα ήθελα να απαντήσω στον αναγνώστη του παραπάνω κειμένου ότι απαντάει τόσο ακραία όσο και ο προηγούμενος τον οποίο κατηγορεί.

Εγώ δεν είμαι ούτε ακροδεξιός, ούτε κεντρικός, ούτε αμυντικός (τι στο καλό ποδόσφαιρο παίζουμε), δεν είμαι τίποτα, δεν βάφομαι με τα χρώματα των φυλών της εξαπάτησης!

Είμαι ένας νέος ο οποίος αρνείται και θα αρνηθεί να πάει φαντάρος, να σας αιτιολογηθώ αμέσως, προσωπικά για μένα πάντα! Εγώ πιστεύω ότι ο άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος, πάντα ελεύθερο, η ελευθερία του πηγάζει μαζί με την πρώτη του ανάσα, και είναι ένα δικαίωμα που δεν μπορεί να στο στερήσει κανένας, ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ, εγώ προσωπικά λοιπόν επιλέγω να μην πάω αιχμάλωτος επειδή με καλούν με το ζόρι στο στρατό, αν νιώσω την ανάγκη να πάω, θα παω, και θα πάω αν γίνει πόλεμος (μακριά από μας), αλλά μέχρι αυτό το τότε, εγώ δεν σκοπεύω να καθυστερήσω 1 χρόνο την ζωή μου, σκορπίζοντας γόπες και ακούγοντας βρισίδια και φωνές από το πρωί μέχρι το βράδυ, προσωπικά είχα μια δύσκολη ζωή, και δεν σκοπεύω να την δυσκολέψω περισσότερο, θέλετε να με πείτε λούλη, φλώρο δεν ξέρω πως λέτε όσους γουστάρουν να είναι ελεύθεροι, εγώ όμως είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!  Επίσης για να μην γελιόμαστε, η πατρίδα έχει και τους ΕΠ.ΟΠ να την υπερασπιστούν, δεν είναι μόνο οι φαντάροι για αυτό, και όπως ξαναείπα σε περίπτωση πολέμου, νομίζω όλοι καλούνται σε στράτευση, οπότε γιατί να το κάνω τώρα; Επειδή μερικοί νομίζουν ότι ο στρατός σε κάνει άνδρα; Ανδρα σε κάνει η τεστοστερόνη, ο στρατός απλά σε κάνει παρανοϊκό χωρίς λόγο! Γνώμη μου πάντα, δεν λέω να καταργηθεί ο στρατός, αλλά να καταργηθεί αυτό το "Τσακίσου και έλα εδώ ή βγες τρελός"...τι τρέλα και αυτή πια!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!