tromaktiko: Σχετικά με τα παράπονα για ΕΛΤΑ Λάρισας

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Σχετικά με τα παράπονα για ΕΛΤΑ Λάρισας



Από τα χειρότερα ταχυδρομεία όλης της Ελλάδος.έχω κάνει άπυρες συναλλαγές ,αντικαταβολές κλπ.αυτό το χάλι που επικρατεί στο κατάστημα Λάρισας είναι απαράδεκτο.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_4080.html)

Τελευταία συναλλαγή μου ήταν πριν λίγο καιρό όταν έβαλα ένα δέμα αξίας 300 ευρώ με σακούλα express που υποτίθεται πληρώνεις 10 ευρώ είναι ασφαλής και το παίρνει ο παραλήπτης την επόμενη μέρα(τα κόκκινα κουτιά έξω απο ταχυδρομεία).
Το αποτέλεσμα ήταν να μην παραλάβει ποτέ ο παραλήπτης...΄Οταν αναζήτησα το δέμα μου είπαν ότι δυστυχώς στις σακούλες δεν σκαναρετε το barcode και οτι ακόμη και αναφορά αναζήτησης αν έκανα το μόνο που θα κέρδιζα ήταν μια σακουλίτσα express.όταν ανέβηκα στον 1 όροφο να ρωτήσω την διευθυντή αν μπορούμε να βάλουμε την κάμερα που καταγράφει τα κουτιά εξω απο το ταχυδρομείο 2 μέρες πριν για να τους αποδείξω οτι έριξα τι σακουλιτσα στο κουτί γιατί θα με βγάζανε και τρελό απο πάνω που απάντησε ότι η κάμερα δυστυχώς εδώ και μια εβδομάδα καταγράφει το δρόμι και όχι την είσοδο του ταχυδρομείου... Εγώ αυτό που έχω καταλάβει σε αυτό το ταχυδρομείο είναι ότι έχει πολλούς ''μακρυχέριδες'' από προϊστάμενους μέχρι ντελιβεράδες.... Οι αναγνώστες που είναι απο Λάρισα καταλαβαίνουν τι θέλω να πω... Μακριά απο ΕΛΤΑ  Λάρισας καλύτερα με περιστέρι....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!