tromaktiko: Σχετικά με τις Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Σχετικά με τις Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις



Εχει παραγίνει το κακό σχετικά με αυτές τις Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις. Μάλλον το κακό έχει παραγίνει με τις Τράπεζες. Γιατί όμως να μην χάσουν και αυτές όπως καθημερινά σχεδόν χάνω και εγώ λεφτά από το εισόδημά μου ? (έχω την ατυχία να είμαι δημόσιος υπάλληλος). Οταν παίρναμε τα προϊόντα τους (κάρτες, δάνεια κλπ) είχαμε κάνει το κουμάντο μας και βγαίναμε οικονομικά. Σήμερα όμως ? Με το ζόρι επιβιώνουμε! ΚάτÎ! ¹ πρέπει να γίνει και γι΄αυτά τα προϊόντα των Τραπεζών (μείωση επιτοκίων, χάρισμα κάποιων δόσεων ή δεν ξέρω κι εγώ τί)!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!