tromaktiko: Απάντηση στο: Γειά σου Ελλαδίτσα!

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο: Γειά σου Ελλαδίτσα!



Μπράβο μεγάλε/η και τρανέ/η,
και τώρα...;
Με 25 ώρες την εβδομάδα πώς θα κάνεις οικογένεια;
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_703.html
Άντε κάνεις γιατί θα βρείς εκεί μια Ελληνίδα που
θα έχει άλλες 25 ώρες.
Τί νομίζεις; Οι Αυστριακοί θα σε έχουνε στα ώπα ώπα;
Κάτσε να δείς πρώτα πόσο φόρο θα μπορέσεις να αποφύγεις εκεί και μετά έλα και πές μου!

Με πόσους ακόμα μένεις στο διαμέρισμα/σπίτι - κάτοικε Αυστρίας;
Μήπως σου θυμίζει τίποτα αυτό απο Ελλάδα; Μήπως σου φέρνει κάτι σε μετανάστες στην Ελλάδα;
Έτσι θές να κατακτήσεις; Μπράβο!
Θυμίσου τους θείους σου τους μακρινούς που φύγανε Γερμανία, Αμερική, Αυστραλία...
Εμένα ξέρεις τι μου λένε;
-Αχ παιδί μου...κι εγώ έλεγα θα περάσει και θα γυρίσω πίσω με λεφτά...Κι όμως πέρασε η μπόρα αλλά εγώ δε γύρισα...
Μήν εξαπατάσαι ΝΕΑΡΕ ΕΛΛΗΝΑκο....στην Ελλάδα φτωχός; Και στην Αυστρία πάλι φτωχός θα είσαι...
Οι θείοι σου στο εξωτερικό πόσα εκατομμύρια κάνανε; Έ;

Ίσως μόνο να μήν έχει καραγκιόζηδες στην Πλατεία Συντάγματος Βιέννης να σπάνε μάρμαρα και να καίνε τα πάντα...και ΜΑΤ να βαράνε αλύπητα γιατί "έτσι μας είπαν ο Ανθύπας(Ανθυπαστυνόμος) και ο Δίκας(Διοικητής) αγράμματοι και οι δύο που μετράνε μέχρι το 10 επειδή 10 βόδια είχε ο πατέρας τους....
Λοιπόν μην είστε φυγόπονοι και μίζεροι!
Καθήστε εκεί και πολεμήστε...όχι στους δρόμους με μάρμαρα αλλά με τα χέρια σας και δουλειά....
Χωράφια, κτηνοτροφία, αλιεία...
Η Ελλάδα και θα συνεχίσει να τρώει, ΚΑΙ να ντύνεται, και να πίνει γάλα και απ'όλα....

Άιντε πια με την μιζέρια.....

M0RG4N

(ΥΓ: Ζώ 11 χρόνια στο εξωτερικό και πάλι Ελλάδα θα γυρίσω κακομοίρηδες...χωρίς λεφτά...πάλι φτωχός όπως έφυγα...αλλά γυρνάω...)

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!