tromaktiko: Σχετικά με: "Ιντερνέτ από τον ΟΤΕ, η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο"

Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Σχετικά με: "Ιντερνέτ από τον ΟΤΕ, η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο"



Φίλε μου, δεν ξέρω αν μας τα λες καλά, γιατί από δική μου εμπειρία δεν μπορούν να γίνονται αυτά σε σένα...
Εγώ μένω σε χωριό της Αττικής, από το κέντρο του ΟΤΕ πάνω από 3-4 χιλ., η ταχύτητά μου είναι κοντά στα 17 Μbps, και όταν η ταχύτητα έπεσε γύρω στα 7 Mbps, δήλωσα βλάβη, την δέχτηκαν και την άλλη μέρα ήρθε συνεργείο, έλεγξε την γραμμή και μου άλλαξε τον rooter επί τόπου ( είναι στην εγγύηση). Τώρα πως σε σένα σου είπαν αυτά που λες, πως τα δέχτηκες (αν είναι έτσι), δεν μπορώ να καταλάβω. Μήπως πήρες την εταιρεία υδάτων κατά λάθος; Ο ΟΤΕ δεν είναι άγιος, αλλά υπάρχουν και κάποια πράγματα που δεν ....τρώγονται. Και στο κάτω-κάτω οι υπάλληλοι λένε το όνομά τους, το πήρες για να δεις τι θα κάνεις, αν σου είπε τέτοιες αρλούμπες;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!