tromaktiko: Προβληματισμοί ενός εφήβου

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Προβληματισμοί ενός εφήβου



Είμαι ένας Έφηβος,14 χρονών και θέλω να πω κάποια πράγματα σχετικά με την κατάσταση της Ελλάδας. Προσπαθώ καθημερινά, μέσα από τις ειδήσεις,να καταλάβω τι γίνεται, αλλά οι όροι αυτοί είναι δύσκολοι και δεν το καταφέρνω.Έχω καταλάβει όμως ότι ο λαός έχει ξεσηκωθεί,ότι η κατάσταση είναι πολύ άσχημη και ότι δύσκολα μπορεί να γίνει κάτι.Είμαι ένας άνθρωπος με όνειρα αλλά νιώθω μέρα με την μέρα,όλο και πιο δύσκολη την πραγματοποίηση τους και αναρωτιέμαι εάν υπάρχει μέλλον για τους νέους σε αυτή τη χώρα. Τι θα απογίνουμε εμείς; Συνεχώς γίνονται απολύσεις,άρα,πως θα βρίσκουμε δουλειές;Ακούω συνεχώς ότι η Ελλάδα θέλει 20-30 χρόνια για να επανέλθει και σκέφτομαι ότι τότε εγώ θα έχω φτάσει τουλάχιστον στα 35 μου,αλλά μέχρι τότε;Θέλω να ζήσω μια ωραία ζωή,γεμάτη ομορφιά και να κάνω το επάγγελμα που μ' αρέσει αλλά αφού δεν προσλαμβάνει κανείς κόσμο ,είτε πάρουμε πτυχίο σπουδών,είτε όχι δεν πρόκειται να δουλέψουμε. Άρα; Ποια είναι η μόνη λύση που μου απομένει;Να αφήσω την πατρίδα μου και να πάω να ζήσω σε μία άλλη μεγαλούπολη όπως για παράδειγμα στη ΝΥ; Δεν μπορούν αυτοί που διοικούν να καταλάβουν τον λαό; Γιατί γίνονται όλες αυτές οι εξεγέρσεις, διαμαρτυρίες κτλ; Σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους; Είναι τόσο αναίσθητοι ώστε να καταλάβουν ότι καταστρέφουν την ζωή εκατομμυρίων παιδιών που χτίζουν τα όνειρα τους πάνω σε μια ετοιμόρροπη σκάλα;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!