tromaktiko: Γρηγόρης Αρναούτογλου: με πρόδωσαν οι φίλοι μου

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Γρηγόρης Αρναούτογλου: με πρόδωσαν οι φίλοι μου



Ακόμα μια φορά αισθάνθηκε προδομένος από τους φίλους του ο Γρηγόρης Αρναουτογλού, καθώς το εξομολογήθηκε σε κοινό γνωστό τους
. Ο λόγος είναι για τον Θανάση Πάτρα που ήταν φίλος και συνεργάτης του στην ραδιοφωνική του εκπομπή στο σταθμό radio 9 (98,9). «Ήταν φίλος μου και πήγε και τακίμιασε με την πρώην μου» είπε ο Γρηγόρης, «και δεν φθάνει αυτό ερχόταν με την γυναίκα του στο σπίτι μου και μετά πήγαινε στο σπίτι της Νάντιας για τις λεπτομέρειες». «Φόβου την προδομένη γυναίκα» λέμε εμείς και η Νάντια Μπουλέ κάτι θα ξέρει παραπάνω για την επιλογή του συμπαρουσιαστή της στην καλοκαιρινή εκπομπή της «Elatte» στον ΑΝΤ1…
kazantv.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!