(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_9695.html) Προσπαθώ στο μικρό διάστημα που δουλεύω να είμαι όσο πιο επαγγελματίας γίνεται. Έχω το αμάξι μου πάντα καθαρό, μέσα - έξω , φυσικά δεν καπνίζω , δεν κάνω παρανομίες, είμαι ευγενικός και εξυπηρετικός. Μιλάω δύο γλώσσες Αγγλικά, Γερμανικά, την πρώτη σχεδόν σαν τη μητρική μου. Πιστεύω στις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στα ταξί και προσπαθώ να τις παρέχω όσο καλύτερα μπορώ.
Μου είστε ιδιαίτερα συμπαθής δημοσιογράφος , ίσως η αδυναμία μου, και με στενοχώρια διάβασα το άρθρο σας. Είναι δυνατόν η Μαρία Σπυράκη να είναι "αδιάβαστη"; σκέφτηκα. Δε θέλω να πιστέψω πως το άρθρο σας αποτελεί εντεταλμένη υπηρεσία, δε σας ταιριάζει, θεωρώ πως απλά δεν πληροφορηθήκατε ορθά και παραπλανημένη διατυπώσατε με μένος κάποιες απόψεις που ακριβώς λόγω της επωνυμίας σας καθώς έχουν μεγαλύτερο ειδικό βάρος από τις ανώνυμες δικές μου, μπορούν να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη, δυστυχώς προς μια κατεύθυνση εσφαλμένη κατά την ! προσωπική μου γνώμη.
Ας μην αοριστολογώ όμως , ας γίνω πιο συγκεκριμένος. Κατ' αρχάς ξεκινάτε -και συνεχίζεται- αφιερώνοντας το ένα τρίτο του άρθρου σας σε μία προσωπική επίθεση κατά του προέδρου της ομοσπονδίας μας. Προς θεού , δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε έχω μορφώσει ακόμη ιδία αντίληψη για το ποιόν του ή για το εάν μου είναι αρεστός ή έστω συμπαθής. Όμως η ευθεία επίθεση στο πρόσωπο του, στα ... γυαλια που φοράει, η κριτική στον τρόπο που μιλάει, και η υπο οπτική γωνία θέση και ύφος του άρθρου νομίζω πως δεν ταιριάζουν σε κανέναν δημοσιογράφο. Ο δημοσιογράφος! στο φτωχό μου μυαλό πρέπει να είναι αντικειμενικός και να μην παίρνει θέση,αμερόληπτος. Ιδίως αν δεν είναι ενημερωμένος.
Δευτερη φορά επισημαίνω πως δεν είστε ενημερωμένη. Ας τα πάρουμε ένα ένα με τη σειρά τα όσα λέτε
Η μή ελεύθερη πρόσβαση των ταξί στους λεωφορειόδρομους δυσχαίρενε πρώτα τους πολίτες. Φανταστείτε ηλικιωμένους, τραυματίες , ανθρώπους με κινητικά προβήματα εγκύους για αρχή. Δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν, από ένα μέσο που φέρει ΔΗΜΟΣΙΕΣ και όχι ιδιωτικές πινακίδες, αλλα και έχει ΔΗΜΟΣΙΟ τιμολόγιο.Επίσης αναφέρεστε μόνο σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Πόσα χρόνια είχε να αυξηθεί το κόμιστρο στα ταξί της Ελλάδας ; Πόσο υπολείπεται αυτό του μέσου ευρωπαϊκου ακόμη και με το "δωράκι" στο οποίο αναφερθήκατε ; To γνωρίζετε ; Το ψάξατε ;
Μιλάτε για τις αποδείξεις. Κακώς δε σας δίνουν, ζητάτε όμως ; Το ταξίμετρο είναι ενεργοποιημένο ; Γνωρίζετε πως άπαξ και ενεργοποιηθει το ταξίμετρο και αρχίσει να γράφει είτε πάρετε απόδειξη είτε δεν πάρετε ο ταξιτζής θα φορολογηθεί με 13% ακριβώς στο ποσό που θα γράψει; Ξέρετε πως δεν έχει καμία δυνατότητα επέμβασης στην ταμειακη και στο ταξίμετρο ο ταξιτζής ; Συγγενικό θέμα και με τα δύο παραπάνω φυσικά είναι πως η αύξηση απο 2,98 ευρώ στο 3,39 (για την επαρχία) είναι ακριβώς το ΦΠΑ 13% που προστέθηκε.
Νομίζω έχω απαντήσει σε ολόκληρη την παραγραφό σας που μιλά έως και προβοκατόρικα περί ασυλίας και αφορολόγητου. Για πιο αφορολόγητο μιλάτε , όταν κάθε τρίμηνο καταβάλουμε το ΦΠΑ μας κανονικότατα, και στο τέλος κάθε έτους επαναφορολογούμαστε για το συνολικό μας εισόδημα όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες ;
Τα ταξί συμπληρώνουν μεγάλο μέρος του εισοδήματος τους σε αρκετές περιοχές απο τους τουρίστες. Ο γραφών είναι ένας απο αυτούς. Το εισόδημά μου/μας πλήτεται ιδιαίτερα. Αντιδρώ και απεργώ όμως γιατί με καταστρέφουν, γιατί δε χάνω μόνο την περιουσία μου, αλλά τη θέση εργασίας μου, και αυτό φυσικά είναι το σημαντικότερο.
Μερικά χρήσιμα link για γενικότερη ενημέρωση
http://www.poeiata.gr/index.php?option=com_content&view=category&id=51&Itemid=82 , τα δελτία τύπου της ομοσπονδίας μας. Δηλαδή το τι ΕΠΙΣΗΜΑ λένε τα ταξί.
http://www.poeiata.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=127%3A2010-06-22-10-18-42&catid=48%3A2010-03-10-11-16-21&Itemid=82 , δείτε εδώ πως τα ταξί έχουν πλέον βιβλία εσόδων-εξόδων και φορολογουνται κανονικότατα
Με σεβασμό και διάθεση για καλοπροαίρετο διάλογο.
Αναγνώστης