tromaktiko: ΟΣΕ Λάρισας - Εκδοτήρια εισιτηρίων

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

ΟΣΕ Λάρισας - Εκδοτήρια εισιτηρίων



Θα ήθελα να καταγγείλω το συγκεκριμένο περιστατικό που συνέβη στα εκδοτήρια εισιτηρίων του ΟΣΕ της Λάρισας στις 18 Ιουλ 2011 λόγω...
βαθύτατης αγανάκτησης από τη συμπεριφορά των υπαλλήλων.
Στις 19 Ιουλίου επιθυμούσα να ταξιδεύσω από Λάρισα προς Αθήνα με επιστροφή στις 24 του μήνα. Συνεπώς, την προηγούμενη ημέρα το μεσημέρι επισκέφτηκα το σταθμό του ΟΣΕ Λάρισας για να προμηθευτώ το εισιτήριο. Ο συγκεκριμένος σταθμός έχει 3 γκισέ. Υπήρχαν και στα 3 ουρές, ωστόσο στο πρώτο η ουρά και μικρότερη ήταν και απ' όσο φαινόταν κινούνταν και πιο γρήγορα οπότε πήγα εκεί και περίμενα να έρθει η σειρά μου. Όταν έφτασα μπροστά από τον υπάλληλο είπα καλησπέρα χωρίς να λάβω καμία απάντηση και ο εν λόγο κύριος συνέχιζε να κοιτάζει την οθόνη του υπολογιστή του ατάραχος και παράλληλα είχε μια συσκευή μπροστά του την οποία επεξεργαζόταν. Έπειτα από ένα λεπτό, τον καλησπερίζω λέγοντάς του πως θα ήθελα να ταξιδεύσω προς Αθήνα, γνωρίζοντας ήδη τις ώρες αναχώρησης και έτοιμος να πάρω το εισιτήριό μου. Η απάντηση ήταν '' Μόλις λάβαμε ένα νέο κερματομετρητή και πρέπει να μάθω πως λειτουργεί. Έλα αύριο'' Με το απόλυτο ύφος και τη λογική του hasta manana. Φυσικά, δεν υπήρχε κάποιο ταμπελάκι που να λέει ΚΛΕΙΣΤΟ, κοινώς ο κόσμος αδίκως στηνόταν στην ουρά και περίμενε για έκδοση εισιτηρίου αλλά αντί! αυτού έπαιρνε ξινίλα και άρνηση. παρόλα αυτά, πηγαίνω στην αμέσως επόμενη ουρά , η οποία είχε ενισχυθεί από τους αγανακτησμένους της πρώτης που δεν εξυπηρετήθηκαν. Με το που έρχεται η σειρά μου μετά από αρκετή ώρα ο κύριος που καθόταν εκεί μου λέει ότι εκδίδει εισιτήρια μόνο προς Θεσσαλονίκη (κοινώς ήταν Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Βορείων), χωρίς πάλι να υπάρχει κάποιο ταμπελάκι ή έστω ένδειξη γι αυτό. Πηγαίνω στην τρίτη σειρά και ευτυχώς ένα κύριος που ήταν μάρτυρας της απίστευτης ταλαιπωρίας μου παραχώρησε τη σειρά του και τελικώς κατάφερα να πάρω το πολυπόθητο εισιτήριο στα! χέρια μου. Ωστόσο, αυτό που με εξαγρίωσε πραγματικά είναι το θέμα του ανελκυστήρα. Εδώ και ορισμένα χρόνια, υπάρχει υπόγεια διάβαση που ενώνει τις πλατφόρμες του σταθμού ουτως ώστε όλη η διέλευση των ταξιδιωτών να μην προκαλεί προβλήματα στη διέλευση των τρένων και το σημαντικότερο όλων να μην προκαλούνται ατυχήματα. Ο εν λόγω ανελκυστήρας, έχει παρουσιάσει πρόβλημα εδώ και καιρό και δεν έχει φροντίσει ακόμη η διοίκηση του ΟΣΕ να τον επιδιορθώσει. Πραγματικά, βλέποντας ηλικιωμένους ανθρώπους να κατεβαίνουν τις σκάλες μετα βίας φορτωμένοι με βαλίτσες και τσάντες ή α! κόμη χειρότερα μια κυρία με καροτσάκι μωρού να προσπαθεί να κάνει τον Ράμπο κουβαλώντας βαλίτσα και καρότσι μαζί, την οποία φυσικά βοήθησα τόσο στην κάθοδο όσο και στην άνοδο, απευθύνθηκα σε έναν υπάλληλο που ακύρωνε τα εισιτήρια πριν την επιβίβαση στην αμαξοστοιχία και ρώτησα εάν το πρόβλημα θα επιδιορθωθεί άμεσα. Η απάντηση ήταν ''Εάν εξακολουθείτε να ανεβαίνετε 8-8 στο ασανσέρ με τις βαλίτσες σας, λογικό είναι να χαλάσει, τώρα να περιμένετε''.
Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, για να έχετε και μια εικόνα του background να σας ενημερώσω ότι ο σταθμός κατακλύζεται από πανό των εργαζομένων του ΟΣΕ που δεν επιθυμούν το λεγόμενο ξεπούλημα. Προσωπικώς, το ονομάζω αναβάθμιση, διότι εάν όλοι αυτοί οι κύριοι ξαφνικά έχουν έναν υπεύθυνο να παρακολουθεί συμπεριφορές και απόδοση θα χρησιμοποιήσουν λέξεις στο λεξιλόγιό τους που μέχρι προχθές δεν ήξεραν. Λέξεις που ακόμη και ένας τουρίστας του εκωτερικού μαθαίνει από τις ολιγοήμερες διακοπές του στην Ελλάδα: Καλημέρα, Καλησπέρα, Καληνύχτα, Ευχαριστώ! , Παρακαλώ, Ορίστε. Κύριοι, ο αγώνας σας είναι δεκτός και σεβαστός, αλλά τα δικαιώματα είναι παντρεμένα με τις υποχρεώσεις σε αυτή τη ζωή και επειδή μάλλον δεν είναι φυσικό σας προνόμιο η ανθρωπιά και η ευγένεια ας σας γίνουν πραγματική και αναπόσπαστη υποχρέωση της καθημερινότητάς σας.

Εάν τυχαίνει μερικοί από εσάς να είναι οδηγοί και έχετε κάνει έστω και μια φορά το δρομολόγιο Λάρισα - Θεσσαλονίκη σας διαβεβαιώ ότι ακόμη και με κλειστά μάτια θα καταλάβετε εάν ο υπάλληλος που σας δίνει τα ρέστα σας είναι από τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου ή του κρατικού Σταθμού διοδίων στα Μάλγαρα. Ο πρώτος, ακόμη και εάν δεν θέλει να το πει θα σας ευχαριστήσει, θα σας ευχηθεί καλό δρόμο και μπορεί να σας δώσει και μια πληροφορία ότι έχει κίνηση σε συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου ενώ ο άλλος εάν δεν είναι μουγκός θα ανοίξει το στόμα για να χασμουρηθεί μπροστά στα μούτρα σας.

Παλαιότερα, βλέποντας τα πράγματα ας το πούμε πιο συναισθηματικά και δουλεύοντας μια ζωή για τον ιδιωτικό τομέα, ήμουν ενάντια στις αποκρατικοποιήσεις και πάντοτε με το μέρος των αγωνιστών. Πλέον, πληρώνοντας ούτως η άλλως το τίμημα γιατί η υπηρεσία δεν παρέχεται δωρεάν, ε ναι προτιμώ το ψεύτικο χαμογελάκι και τον καλό λόγο και ας μην το πιστεύει ο υπάλληλος παρά αντιμετώπιση της τάξης είσαι η τελευταία τρύπα του κλαρίνου...

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!