tromaktiko: Αφού το είπε ο παπουτσής -για όλα φταίει ο Θεοδωράκης....

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Αφού το είπε ο παπουτσής -για όλα φταίει ο Θεοδωράκης....



Και αφού το είπε ο παουτσής εμείς θα πρέπει να κάνουμε ησυχία και να τον ακούσουμε με τον ίδιο σεβασμό που στην ταινία "ξύπνα βασίλη"...
άκουγε ο βασιλάκης τον ποιητή φανφάρα να απαγγέλει τον σκοταδόψυχο από την ποιητική συλλογή λαιλαπες.

Μια και τους τελείωσαν τα άσματα -μετά τον ήλιο μαράθηκαν και οι μπαξέδες- προτείνω στα αρμόδια όργανα προπαγάνδας του πασοκ να αγοράσουν τα πνευματικά δικαιώματα του εν λόγω ποιήματος και να το αναμεταδίδουν σε προεκλογικές συγκεντρώσεις στους ενθουσιώδεις οπαδούς τους -( γιατί να μην το χάψουν και αυτό.)..και από την άλλη είναι ότι πρέπει να απαγγέλεται από το συγκεντρωμένο πλήθος έξω από την βουλή κατά την υπερψήφιση προδοτονομοσχεδίων ...

" ο σκοταδόψυχος"

"Σκοτάδι έχω στην ψυχή,σκίζει μαυρίλα φοβερή τα στήθια μου....
Νύχτα αξημέρωτη ξανά ,με το πιοτό της με κερνά ..εβίβα μου....
Σκοτάδι πίνω για πιοτό πωπωπωπω-
ντέφι της λύσσας μου κρατώ.πωπωπωπω(κικιρίκου από το πλήθος που θα έχει λαλήσει)
και το μυαλό μου είναι θολό πωπωπωπω-πωπωπωπω.......

Αντε για να μην λένε ότι τα μπλόγκ είναι μόνο κακαντρέχεια και ότι δεν συνεισφέρουν πολιτιστικά....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!