tromaktiko: Σχόλιο για τις απόψεις αστυνομικού

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Σχόλιο για τις απόψεις αστυνομικού



Συμφωνω μαζι σου, μπήκες με την αξια σου δεν χρωστάς σε κανενα και σιγουρα δεν ειστε βλαχοι, γιατί ειναι μεγαλη...
τιμη αυτο, όμως στη παραγραφο που λες (θα τα υποστειτε τωρα) σκεψου τη στιγμη που θα τρεχετε για να γλιτώσετε, γιατι παππούδες και μικρα παιδια δεν χτυπανε, όπως εγινε στο Συνταγμα! Οσο για το οτι λες οτι υπαρχουν και κακοι παντου, εγω ειμαι 57 χρονων, εχω 2 παιδια μορφωμένα ανεργα και δεν συναντησα κανενα αστυνομικο καλο, μονο ψευτομαγκες και τσαμπουκάδες πισω απο μια στολη, που με υποχρεώνει να υπακουσω, γιατι αλλιώς μπορει να μου χρεωσει οτι θελει μιας και ο δικος του λόγος μετράει. Λατρευω την ομαδα ΔΙΑΣ που επιτελει μεγαλο εργο. Ολα αυτα τα λεω και στου τρεις φιλους μου αστυνομικούς και χαζογελανε, γιατι παιρνουν 850€ για να δερνουν κοσμο. Κλείνοντας σου ευχομαι να εισαι παντα καλα, αλλα πρεπει να εκφράζεις τον εαυτο σου, και οχι ολο το σωμα. Καλη τυχη!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!