tromaktiko: Οι απόψεις για τους ιδιοκτήτες ταξί

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Οι απόψεις για τους ιδιοκτήτες ταξί



Παρακολουθώ τόσες μέρες με εξαιρετικό ενδιαφέρον τις απόψεις ορισμένων για τα ταξί. Είμαι γιος ταξιτζή.
Εκτός του ότι πολύ από εσάς δεν έχετε ιδέα για το επάγγελμα του αυτοκινητιστή, εκφέρετε άποψη σαν να έχετε δουλέψει χρόνια.Όλοι οι ταξιτζήδες δεν ειναι το ίδιο.Εσείς όμως τους βάζετε όλους στο ίδιο τσουβάλι.Είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο κλάδος είναι υπεράριθμος.Σκεφτείτε ότι αυτή την στιγμή κυκλοφορούν 14.000 ταξί και πιθανόν με την απελευθέρωση του επαγγέλματος να γίνουν 20.000!!Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν 12 και 13 ώρες την μέρα περιμένοντας να βγάλουν ένα μεροκάματο (γιατί είναι ένα απλό μεροκάματο και όποιος έχει αμφιβολία περί τούτου ας το ψάξει...).Απ' την άλλη πλευρά γνωρίζω καλά ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες ταξί με 4-5 ταξί στην κατοχή τους.Αυτό είναι ένα μείζον πρόβλημα αλλά στην περίπτωση αυτή μιλάμε για μειοψηφία.
Όσον αφορά τα επεισόδια σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κανέναν από αυτούς,αντίθετα το καταδικάζω,πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους σκεφτείτε ότι έχουν χρεωθεί ταξί πριν ένα-δύο χρόνια και τώρα να βλέπουν ότι η περιουσία τους να μηδενίζεται και σε ορισμένες περιπτώσεις επέκταση αυτού να είναι η αδυναμία τους να συντηρήσουν την ίδια τους την οικογένεια. Εάν υπάρχει πολιτική διάθεση μπορεί να βρεθεί λύση. Αποψή μου είναι ότι τα ταξί στην Ελλάδα ειναι 30 χρόνια πίσω.Χρειάζεται αναβάθμιση.Αλλά με ορισμένους βασικούς κανόνες όπως είναι τα πληθυσμιακά κριτήρια,την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών καθώς και την "επιτέλους" φορολόγηση στην αγοραπωλησία αδειών.Να υπενθυμίσω δε,ότι εάν συμβεί η πλήρης απελευθέρωση του επαγγέλματος,θα είμαστε η μόνη χώρα παγκοσμίως που μπορεί να έχει και 10 εκατομμύρια ταξί.Χρειάζονται και πολλά άλλα, μα περισσότερο απ' όλα χρειάζεται λογική απ' όλους τους φορείς αλλά και απ' τους απλούς πολίτες.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!