tromaktiko: Απόδειξη εσφαλμένων χρεώσεων απο Cosmote και Vodafone

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Απόδειξη εσφαλμένων χρεώσεων απο Cosmote και Vodafone



Μην κολακεύεστε Κύριε C, δεν απευθυνόταν στην απάντηση σας η επιστολή μου.
Έχω σταματήσει τις διαδικτυακές κοκορομαχίες χρόνια πριν. (Αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/cosmote_06.html).

Η επιστολή μου, μαζί με το κοινό του πρώτου σε επισκεψιμότητα ελληνόφωνου ιστότοπου, εστάλη και σε κάποιες αρμόδιες υπηρεσίες (δυστυχώς η Εισαγγελία δεν έχει email καταγγελειών εν έτει 20 11) τις οποίες θεωρώ ικανές να εφαρμόσουν λύσεις.

Αφού το επιθυμείτε πάντως, εκτός απο τον εντοπισμό και την ανάλυση του προβλήματος, θα προτείνω και μία λύση.
Λύση που θα εμπλέκει περισσότερο το ΔΣ της Cosmote ΚΑΙ της Vodafone, μιας και την φέρατε σε νύξη.
Και θα το κάνω επειδή τολμήσατε να πιάσετε στα ακροδάχτυλα σας φράσεις όπως “απλή τριγωνομετρική μέθοδος”.
Μέθοδος που αν σας ζητηθεί να αποδείξετε την απλότητα της, κάτι μου λέει πως θα κοιτάτε με περίσσια απορία τον κανόνα και τον διαβήτη.

“Εντοπίζω, αναλύω και προσπαθώ να εφαρμόσω μια λύση στο πρόβλημα” εν αντιθέσει με το
“Εντοπίζω, και ύστερα από διάφορες αναλύσεις καταλήγω πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα”.
Βλέπετε Κύριε C εσείς δεν δώσατε, ούτε καν προτείνατε, μία λύση.

Έπειτα από την πρώτη επιστολή σας η φαντασία μου έπλεξε έναν Κύριο C να σκύβει υποτακτικά και με ευλυγισία, ώστε να κρύψει κάτω από το χαλί τα προβλήματα που δημιουργούν κάποια βαρβαροσπουδαγμένα μανατζεράκια.
Και δεν σας κρυβω οτί ούτε η δεύτερη επιστολή σας βοήθησε στο να σας φανταστώ να κρατάτε σκούπα.
Σκέφτηκα να σας μετανομάσω σε Κύριο Δ (όπου Δ = Δικηγόρος ή Διπλωμάτης) ή Κύριο Σ ( Σ = Συνεργάτης) αλλά θα συνεχίσω να σας αποκαλώ Κύριο C.
Θα παρατηρήσατε επίσης πως δεν σας απευθύνομαι στον ενικό.
Με τα γραφόμενα σας τοποθετηθήκατε πολύ μακρυά και αντιδιαμετρικά μου, εξ ου και ο πληθυντικός.
Δεν σταθήκατε ικανός να γευτείτε το μένος ή τον θυμό μου, ούτε εντοπίζω την όποια εντροπία ανάμεσα μας.
Σας εκτιμώ σαν Ανθρώπινη ύπαρξη και σαν συγγραφέα επιστολών, αλλά ως εκεί.

Εάν ήμουν, λοιπόν, αρμόδιος να εφαρμόζω λύσεις και εφόσον είχα εντοπίσει την φύση του προβλήματος του Κυρίου Π θα έκανα τα εξής Κύριε C:
Θα ξεκινούσα, incognito, ένα πρωί για το μέρος που φυλάγεται ο πυρήνας του Δικτύου της Cosmote, και θα έβρισκα τον υπεύθυνο και πραγματικό διαχειριστή (Administrator) του συστήματος και θα του έλεγα “Γιά έλα εδώ Κυρ Admin, φώναξε τον υπηρέτη σου να μας πεί κάποια στοιχεία απο τις παραγγελίες που σέρβιρε”.
“Για ρωτησέ τον για τον μήνα που πέρασε:
Σε πόσους ενεργούς Κύριους Π έστειλε λογαριασμό;
Πόσοι απο τους Κύριους Π είχαν παραγγείλει “Διαδύκτιον” απο το μενού σου;
Πόσες απο αυτές τις παραγγελείες ήταν “One Day Internet Pass” ;
Πόση ώρα το χάρηκαν το ημερήσιο πάσο; Φτιάξε μου μία πίτα σε παρακαλώ με όσους το χρησιμοποιήσαν στην πράξη: ; 1,1,2,3,4,5,8,10,15,30,45 λεπτά 1, 1.5, 2 + ώρες.

Φτιάξε μου μια τούρτα ακόμη με το πόσα (kb) έλαβαν και πόσα έστειλαν (down/up loads) σε κάθε χρονική περίπτωση σύνδεσης;
Μπορείς να μου πεις τι είδους δεδομένα διακινήθηκαν μέσω τις κουζίνας σου; (log files, φωτογραφίες, κλπ)
Και
Πόσοι απο τους Κυρίους Π προτίμησαν κινέζικες, πολυνησιακές, νήσων Σαντουϊτς και Κανάριων, και λοιπές εξωτικές λιχουδιές απο την κουζίνα σου;
Μπορείς να μου πεις εάν εντοπίζεις κάποιο επικίνδυνο υλικό στα πιάτα (IP) που εσύ σέρβιρες;
Τι είδους “φιλοδώρημα” άφησαν σε αυτές τις συνταγές οι Κύριοι Π;”

Αλλά ας το θέσουμε αντίστροφα το πρόβλημα Κύριε C.
Και για να βοηθήσουμε και τον τελευταίο στην κατανόηση της φύσης του θα χρησιμοποιήσουμε κάποια υποθετικά νούμερα και δια της εις άτοπον απαγωγής θα το λύσουμε μιά και καλή.
Έστω οτί σαν αρμόδιος μαθαίνω οτί ο εξυπηρετητής του δικτύου της Cosmote έστειλε λογαριασμό σε 1.000.000 ενεργούς χρήστες τον τελευταίο μήνα.
Έστω οτί από αυτούς το 10% σέρφαρε στον ιστο.
Έστω οτί από αυτούς που σέρφαραν, το 10% έκανε χρήση του “Day Pass” και χρεώθηκε 1 ευρώ.
Έστω οτί απο όσους έκαναν χρήση του πάσου το 10%, βάσει των κινήσεων τους, θεωρηθούν - αποδειχτούν μολυσμένοι ή δουρειοποιημένοι.

Μπορείτε να μου πείτε τώρα Κύριε C πόσα ευρώ χρέωσε εσφαλμένα η Cosmote;
Θέλετε να αναθεωρήσετε κατα πόσο είναι “άσχετη” η τάξη του προβλήματος.
Γιατί εάν δεχτούμε οτί συσκευές συνδέονται αυτόβουλα και καθημερινά μέσω 2 παρόχων το πρόβλημα είναι της τάξεως ΧΙΛΙΑΔΩΝ ευρώ Κύριε C.
Eκατοντάδων χιλιάδων ευρώ ύπουλα κέρδη για τις δύο εταιρείες τολμώ να πω εάν θα είχα στην πράξη κάποια στοιχεία που εικάζω.
Και είναι ύπουλα γιατί εάν ισχυριστούμε οτί ο Κύριος Π επιθυμούσε να συνδέεται απο 0 εώς 2 λεπτά για μια 24ώρη υπηρεσία κάθε μέρα ή πολλές ώρες σε γνωστής επικινδυνότητας “εξωτικούς” server
ή το μέγεθος (και το είδος) των δεδομένων που έστελνε ήταν αντιστρόφως ανάλογο με αυτών που λάμβανε, τότε οδηγούμαστε σε μοιραίο άτοπο!

Γιατί κανένας Κύριος Π δεν θέλει να τον χρεώνουν για κάτι που δεν έκανε, ή έκανε μια συσκευή για αυτόν, ούτε είναι υποχρεωμένος να ξέρει να χειρίζεται έννοιες όπως “ασφαλής σύνδεση” και “back up”.

Όσο και να χτυπιέστε Κύριε C δεν μπορείτε να μετακυλίσετε καμία ευθύνη στον Κύριο C για την συσκευή που του πούλησαν η Cosmote και η Vodafone (και έχουν έρθει σε προσυμφωνία με κατασκευαστές ώστε να υπάρχει το μενού τους στο OS), γιατί πολύ απλά η πολιτική default ON εκμηδενίζει, αργά ή γρήγορα, κάθε προσπάθεια ασφαλούς χρήσης της (συσκευής).

Και μάθετε Κύριε C πως κάθε, μα κάθε, δίκτυο που σέβεται τον εαυτό του ζητάει τουλάχιστον username και password έστω και αν αυτά είναι τυπωμένα σε αυτοκόλητο στον τοίχο.
Και τα δίκτυα που φέρατε ως παράδειγμα δεν σε χρεώνουν 1 ευρώ σε αντίθεση..ξέρετε με ποιούς!

Επειδή όμως θα ήμουν μερακλής σαν αρμόδιος, θα πήγαινα ένα βήμα παρακάτω την αναζήτηση μου στην λύση του προβλήματος και θα ζητούσα απο τον Admin να μου πεί ακόμη:
Πόσοι απο τους πελάτες του παρείγγειλαν νιγηριανό, αλγερινό, πακιστανικό, μπαγκλαντεζιανό “πιάτο”;
Πόσοι απο αυτούς έκανα την χρήση του πάτου;

Μπορείς να τρέξεις ένα bot στους σερβερ σου να μας πεί ποιές λέξεις-κλειδιά (κιλά, πακέτο, σκλάβος, πράκτορας, εμπόρευμα, όπλα, βόμβα κλπ) εντοπίζει σε αυτές τις γλώσσες κατά τις αποθηκευμένες πρόσφατες συνομιλίες τους, και ποιά δεδομένα έχουν προτίμηση να διακυνούν όταν συνδέονται με τον ιστό;

Σε ποιό όνομα έχουν δηλωθεί αυτές οι συνδέσεις και στέλνεις λογαριασμό;
Φυσικά Κύριε C δεν είμαι αρμόδιος , ούτε φέρω σήμα, που δίνει λύσεις.
Και προφανώς το Υπουργείο Εσωτερικών, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ο αρμόδιος Εισαγγελέας, η ΕΕΤΤ σε συνεργασία με το ΤΕΕ, η ΕΥΠ ίσως, θα έχουν τους δικούς τους τρόπους και διαδικασίες για να λύσουν το πρόβλημα.

Εγώ απλά θέλω να επιστραφούν σε μένα πίσω τα 4 ευρώ που συνολικά και εσφαλμένα με έχει χρεώσει η Cosmote ~και τα χιλιάδες άλλα στους απανταχού εξαπατημένους~ πρωτού τα φάει η μαρμάνγκα και αν γίνεται την επόμενη φορά που θα θελήσει το κινητό μου να συνδεθεί μέ χρέωση να με ρωτάει πρώτα ο πάροχος.

Και μην νομίζετε οτί ανακάλυψα την Αμερική με αυτά που γράφω.
Είμαι κάτι λιγότερο απο σίγουρος πως αυτές τις απαντήσεις και όλα τα στατιστικά δεδομένα που ζητάω κάποιες υπηρεσίες τα συλλέγουν απο την αυγή της κινητής τηλεφωνίας, και αμφιβάλλω κατά πόσο είναι ελληνόγλωσσες.

Πλέον υπάρχει δημοσιοποιημένη και μια λύση, η οποία θα σταλεί εκ νέου μαζί με την πρώτη επισήμανση στις αρμόδιες υπηρεσίες για να αναλάβουν όσοι πρέπει, μπορούν και θέλουν.

Εάν δω ανάλογη με την δική σας αδιαφορία για να λυθεί το ζήτημα, θα αναγκαστώ μεν να αναφωνήσω “βρε δεν αγαπιέστε όλοι σας”, θα έχω όμως την συνείδηση μου ήσυχη και καθαρή οτί εντόπισα, επισήμανα και έλυσα (στα χαρτιά) ένα πρόβλημα εν καιρώ μάλιστα που αυτοί που το δημιούργησαν νομίζουν πως δρυός πεσούσης πας “ανήρ”..γλεντάει.

Τέλος Κύριε C σας συνιστώ ανεπιφύλαχτα να επισκεφτείτε αυτοπροσώπως το “λινκ” που περιέγραψα στο Μουσείο της Ακρόπολης για να δείτε με τα μάτια σας τι εννοούσαν όταν μιλούσαν για ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ και μετά κάνοντας χρήση του μετρό να κατεβείτε στην στάση “Πανεπιστήμιο”.

Εκεί δίπλα σε ένα κτήριο θα βρείτε τις γνώσεις που σας αρμόζουν και όλα τα “λινκ” τυπωμένα σε τόμους για να σας λύσουν τυχόν απορίες επι του θέματος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!