tromaktiko: Σχετικά με :"Καταγγελία για τη Eurobank"

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Σχετικά με :"Καταγγελία για τη Eurobank"



Aγαπητέ φίλε που γράφεις για την παρακράτηση χρημάτων σου από το λογαριασμό σου από τη Eurobank για εξόφληση οφειλών.
(αφορά : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/eurobank_08.html) Λες χαρακτηριστικά :"Ντροπή στη EUROBANK που απ ότι έμαθα εφαρμόζει συχνά αυτές τις πρακτικές και καταδικάζει το λαό στην εξαθλίωση και στην ανέχεια." Μια ερώτηση φίλε μου: Η eurobank σε αναγκάζει σε εξαθλίωση επειδή θέλει τα λεφτά που σου δάνεισε πίσω?! Δηλαδή είναι ντροπή της που ζητάει να τηρήσεις ό,τι εσύ ζήτησες και υπέγραψες? Δεν ξέρω αν είναι παράνομο ή όχι να παίρνει από το λογαριασμό σου χρήματα αλλά δεν είναι λίγο παράλογα αυτά που λες? Δεν είμαι με το μέρος των τραπεζών, ούτε μιλάω εκ του ασφαλούς γιατί κι εγώ έχω τις υποχρεώσεις μου στην Τράπεζα, αλλά δεν βγήκα ποτέ να τους "βρίσω" επειδή ζητάνε τα χρήματά τους. Όταν πηγαίναμε οι περισσότεροι παρακαλώντας σχεδόν για δάνειο ήταν καλές οι Τράπεζες και τώρα που τα ζητάνε πίσω (γιατί οι τράπεζες δυστυχώς ΔΕΝ είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα) είναι κακές? Δηλαδή και τους χρωστάτε χρήματα 6 χρόνια, και τους καταγγέλετε κιόλας? Όλοι μας μπορεί να έρθουμε σε πολύ δύσκολη κατάσταση και πρέπει να δείχνουμε κατανόηση αλλά λίγη λογική ρε παιδιά...Εύχομαι γρήγορα να τα ξεπεράσετε πάντως τα όποια προβλήματα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!