tromaktiko: Σχόλιο σε: "Eurobank...διαγραφή από τη μνήμη μου ως τράπεζα!"

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Σχόλιο σε: "Eurobank...διαγραφή από τη μνήμη μου ως τράπεζα!"



Φίλε μου, πραγματικά στεναχωρήθηκα όταν διάβασα όσα γράφεις. Δοκιμάστε όμως στον...
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ, καθώς αυτός ειδικεύεται για τραπεζικές διαφορές, και όχι ο συνήγορος του καταναλωτή (στρέφεστε σε λάθος υπηρεσία!!!).
Πληροφορίες για ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ: Μασσαλίας 1, Αθήνα http://www.bank-invest-omb.gr/mtey.html

Ενημερωτικά να σου πω ότι όλες οι υπηρεσίες του είναι ΔΩΡΕΑΝ!. Ακόμα και αν δε σηκώσουν τηλέφωνο, αξίζει να πας μέχρι το κέντρο της Αθηνάς στα γραφεία τους.

Πάντως εμένα μου σήκωσαν το τηλέφωνο αμέσως, και μου έλυσαν πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί γιατί τράπεζα συμπεριφερόταν σαν "ντα...ζής"...
Δοκιμάστε και θα δικαιωθείτε, πιστέψτε με...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!