tromaktiko: Απάντηση σε σχόλιο σχετικά με LIDL

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Απάντηση σε σχόλιο σχετικά με LIDL



Ο αναγνώστης - τρια φαντάζομαι ότι είναι κάποιος από κείνους που για κάποιο λόγο έζησαν κάποιο χρονικό διάστημα στη Γερμανία δουλεύοντας...
και γυρίζοντας στην Ελλάδα τρέχουν στα LIDL και κάποια άλλα γερμανικών συμφερόντων σούπερ-μάρκετς με τις BMW τους ή άλλα "σοβαρά" ( γερμανικής κατασκευής ) αυτοκίνητα.Στη δουλειά μου μάλιστα κάποιοι από αυτούς ζητούσαν συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας να έχουν κενό το πρωί για να προλάβουν τον περιορισμένο αριθμό προϊόντων.Και πήγαιναν με καμάρι ότι δήθεν αυτοί ήξεραν από ποιότητα.Δε νομίζω ότι τους ενδιέφεραν ιδιαίτερα οι τιμές γιατί δε μπορεί να καις βενζίνη, να πληρώνεις και τη σακούλα ακόμη και να το επιλέγεις παρόλα αυτά.Κι απ΄ τη μύγα ξύγκι βγάζουν οι
άτιμοι οι γερμανοί!Εγώ τουλάχιστον ο "πλούσιος" πηγαίνω με τα ποδαράκια μου στα γειτονικά μαγαζιά και αφήνω τα λεφτά μου στην Ελλαδίτσα μου.Δεν ξέρω σίγουρα αν τα προϊόντα που αγοράζω είναι ελληνικά αλλά και συ μην είσαι τόσο σίγουρος-η για την ποιότητα αλλά και για την προέλευση των δικών σου ότι δηλαδή κάποια από αυτά είναι δήθεν ελληνικά!Επίσης οι χαμηλότερες τιμές για τις οποίες δήθεν αναγκάζεσαι να πας πρόσεχε μήπως σου κοστίζουν περισσότερο τελικά.Μήπως δηλαδή η χαμηλότερη τιμή έχει να κάνει με την αμφιλεγόμενη ποιότητά τους με συνέπειες στην υγεία σου κάποια στιγμήστο μέλλον.Γιατί δε μπορώ με τίποτα να πιστέψω ότι οι γερμανοί σού χαρίζουν τα προϊόντα τους και μπαίνουν και μέσα για χάρη σου, όταν όπως προανέφερα σού ζητάνε να πληρώσεις και τη σακούλα.......

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!