Στις αρχές Φεβρουαρίου είχα παραγγείλει συνθετικά εξωτερικά κουφώματα VEKA στον επίσημο αντιπρόσωπο της Κομοτηνής.
Αφού με διαβεβαιώσανε ότι εντός 15 ημερών θα είναι έτοιμα εγώ σαν καλός πελάτης και για να φανώ αξιόπιστος παρά την οικονομική κρίση συμφώνησα να δώσω προκαταβολή τα 2/3 του συνολικού ποσού με μετρητά. Οι μέρες περνούσαν, η παραγγελία μου καθυστερούσε να παραδοθεί, ο "αντιπρόσωπος" ήταν αδύνατον να βρεθεί είτε κατ ιδίαν είτε τηλεφωνικά για 3 μήνες, με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να επικοινωνήσω με τα κεντρικά της VEKA στην Αθήνα, όπου με μια λιτή και ασαφή απάντηση μου είπαν ότι δεν συνεργάζονται πια εδώ και καιρό με τον συγκεκριμένο κατασκευαστή κουφωμάτων. Σε επαφή μου με καταναλωτική οργάνωση εκ των υστέρων έμαθα οτι ο συγκεκριμένος κατασκευαστής δεν είναι καθόλου αξιόπιστος. Εγώ σαν απλός άνθρωπος αναρωτιέμαι γιατί η VEKA εφόσον δεν συνεργάζεται με τον συγκεκριμένο "κύριο" επιτρέπει να είναι αναρτημένα τα λογότυπα της έξω από το κατάστημά του και να κόβονται αποδείξεις στο όνομά της;! Έχω προχωρήσει σε καταγγελία και στην γενική γραμματεία καταναλωτή του υπουργείου ανάπτυξης και αναμένω αποτελέσματα και από εκεί. Και το πιο ωραίο από όλη αυτή την ιστορία είναι ότι έχω χάσει την προθεσμία αυτής της περιβόητης επιδότησης για την αλλαγή κουφωμάτων και ενεργειακής πιστοποίησης με αποτέλεσμα να βρεθώ 2 φορές ζημιωμένος. Εφιστώ την προσοχή στους καταναλωτές, οι εποχές είναι περίεργες και μπορεί πίσω από ένα μεγάλο όνομα να κρύβεται μια πλεκτάνη και προς Θεού όχι μεγάλες προκαταβολές! Κρατείστε την προκαταβολή για το τέλος γιατί με αυτή την κρίση που μας έχουν δημιουργήσει οι επαγγελματίες κλέφτες αυξάνονται ανησυχητικά.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ