Εκτός απο το παραλογο της υπόθεσης οτι στελνονται 2 α/φη απο Ελευσίνα (cl-215) στη Θεσ/νικη, ενώ θα μπορουσαν να διατηρηθούν 4 της 383μεεα εκει,και να σταλουν για ενισχυση 3 στην Ελευσίνα.εκει το κόστος φ.π γίνεται ακομα μικροτερο. Περίπου 350.000€ εναντι των 3.000.000 ευρω της ανάπτυξης των α/φων απο Ελευσίνα.
Η παρουσα αναπτυξη κλιμακιων ειναι δαπανηρη για τον ελληνικο λαο ετσι και αλλιώς. Θα μπορουσαν να διατηρούνται 5-7 cl-215 στην Ελευσίνα, 2 στην Ανδραβίδα και 2 στη Σαμο. Ελαχιστοποιείς την αναπτυξη και το κόστος απο ενα συνολο σχεδον 4.000.000 ευρω ελαχιστα κατω απο το μισο. Και βεβαίως δε θυσιάζεις την επιχειρησιακή αναπτυξη, για το λογο οτι σε οποιοδηποτε σημειο της χώρας σε 45-50 λεπτα υπαρχει αεροσκάφος που επιχειρεί για 2-2.5 ωρες. Μονο στην Κρήτη απαιτείται περι τη μια ωρα και κατι.για να μη θιξουμε το γεγονός οτι τα α/φη θα επρεπε φέτος, και λογω εκεινου να εχετε οδηγησει τα δημοσιονομικα της χώρας όλες οι κυβερνήσεις μαζι, να παραμεινουν ολα στις μητρικές μονάδες και να επιχειρουν μονο απο εκει οταν χρειάζεται.13 cl-215 στην Αθήνα δεν επαρκουν για πυροσβεση στα περιχωρα της.? Με αυτον τον τροπο λειτουργουσαν τα α/φη εως το 1999-2000 οπου και επειτα αρχισε να γινεται η δαπανηρη αναπτυξη τους. Οπου υπηρχε φωτια μετασταθμευαν, π.χ Σαμο και παραμεναν 2-5 μερες εκει για κατασβεση. Αυτο ειναι πολυ φθηνοτερο εως μηδενικο μπροστα στα φ.πορειας που θελετε να περικοψετε απο τα α/φη μονο της Θεσ/νικης..δε θα ταν οικονομικοτερο?? Αλλωστε μπορει να συμβει μονο 2-3 φορες μεσα στο καλοκαιρι, στους μηνες Ιουλιο - Αυγουστο που ειναι και πιο θερμοι. Για να μην πουμε οτι το προσωπικο θα μπορουσε να παιρνει αποσπαση (ολων των α/φων) απλα να του εξασφαλιζεται διαμονη, αν τοσο επιμενουμε στην τοσο δαπανηρη αναπτυξη καθε καλοκαιρι.και ποσο μαλιστα σε 1 καλοκαιρι που φωτιες δεν εχει και ο ελληνικος λαος εχει αναγκη και το τελευταιο cents!!!!!
2. Όσο για τις καιρικες συνθηκες αυτο και αν ειναι προβοκατσια ανθρωπων που θελουν να ερθουν τα α/φη και παλι Αθηνα, γιατι ποτε δε το χωνεψαν. Οι πτησεις στο αεροδρομιο Μακεδονια εκτελουνται στο 150% και αυτο το αποδεικνυει το αριστο επιπεδο που εχουν φτασει οι χειριστες της. Στο Ισραηλ ηταν οι πρωτοι που φτασανε και πραγματοποιησαν κατασβεση της φωτιας εκει. Στην 113 π.μ λειτουργει ενα μονο σμετ-εκπαιδευσης το οποιο ασχολειται μονο με 1 αντικειμενο, την εκπ/ση στα cl-415 και οχι με 10 διαφορετικους τυπους α/φων οπως στην 112 π.μ. Τι ειναι πιο αποδοτικο και αποτελεσματικο?? Ο μετριος νους το αντιλαμβανεται. Αρα στο εκπαιδευτικο κομματι ακυρωνεται το οτιδηποτε αντιθετο υποστηριξει κανεις. Μεσα σε αυτο ας υπολογισουμε οτι οι χειριστες πετανε σε περιβαλλον πολιτικης κυκλοφοριας, με πολιτικης φιλοσοφιας α/φος, που τους προσφερει ανεκτιμητη εμπειρια στην πτηση, διοργανωνουν και αεροναυτιλιακα ταξιδια.τι αλλο να πουμε?? Οι καιρικες συνθηκες ελαχιστα επιδρουν..Τελος..το απεδειξε περηφανα η 383μεεα και 113/μσα (μοιρα συντηρησης α/φων) οταν βραβευτηκε απο τον πρωθυπουργο και προεδρο του Ισραηλ. Μονο οι Ελληνες παρακαλω! Γαλλοι, Ιταλοι και λοιποι με τριπλασια και τετραπλασια εμπειρια απο τους Ελληνες δεν ειχαν την τιμη..λεει κατι αυτο σχετικα μετην ποιοτητα της εκπαιδευσης,και αν αυτη επηρεαζεται απο τον καιρο..ολα τα α/μια της χωρας εχουν προβλημα με τον καιρο..!!!!
3. Ας μιλησουμε και για συντηρηση α/φων και οικονομια για αλλη μια φορα..Στην 113π.μ/μσα εκταλεστηκαν το 2010-2011 5 ετησιες συντηρησεις α/φων, και δε σταλθηκαν τα α/φη στην ε.α.β, εξοικονομωντας ετσι 2.500.000 ευρω στους φορολογουμενους πολιτες (500.000 κοστιζει η μια επιθεωρηση στην εαβ). Το 2011-2012 θα εκτελεστουν 6 παρακαλω.3.000.000 ευρω το οφελος!! Στην 112 πμ λογω του <<μικρου>> μεγεθους της, σχεδον 100 α/φη και 10 μοιρες, αυτο θα πεσει σε 2 επιθεωρησεις λοφω ελλειψης χωρου στα υποστεγα, αφου πρεπει να εξυπηρετηθουν και αλλα α/φη. Αρα 6 α/φη στην εαβ, αρα 3.000.000 ευρω κοστος εναντι 1.000.000 ευρω για την 113π.μ.και εαν την ενισχυατε λιγο παραπανω ισως να μπορουσε να κανει και τα 8 α/φη. Αρα μηδενικο κοστος!! Ας υπολογισουμε οτι με την μετεφορα στην Ελευσινα, ολο το προσωπικο που θα μετακινηθει λογω οτι τα συμφεροντα του ειναι στη β.Ελλαδα, η ασχημη επιδραση στην ψυχολογικη, οικονομικη, οικογενειακη κατασταση του συν το γεγονος στην εως και 30% μειωση που εχει υποστει στις αποδοχες του τα τελευταια 3 χρονια, θα εχει ως αποτελεσμα την κατακορυφη πτωση της αποδοσης του εως και αδιαφοριας του.
Επισης το α/μιο Μακεδονιας εχει αποσταση μολις 10 μιλια απο τη λιμνη Βολβη που επιτρεπει το ξεπλυμα των α/φων και των κινητηρων τους με γλυκο νερο, γεγονος ζωτικης σημασιας για τη ζωη των α/φων και των κινητηρων. Το παραπανω επιβεβαιωθηκε και απο την κατασκευαστρια εταιρια που εδωσε παραπανω ωρες ζωης στους κινητηρες, επειτα απο ελεγχο τους λογω της παρα πολυ καλης χρησης τους, και την παρουσια του γλυκου νερου. Στην Αττικη δεν υπαρχει η δυνατοτητα αυτη λογω της μεγαλης αποστασης της Τριχωνιδας και την απαγορευση της υλικης λογω οτι τροφοδοτει με νερο την Αττικη.
4. Στο ολο κοστος ας προσθεσουμε και οτι μια μετακινηση θα κοστισει περιπου 4.500.000 ευρω στο κρατος (μεταθεσεις προσωπικου μετακινησεις υλικων και υποδομης κτλ.) συν το κοστος για κτιριακες εγκαταστασεις στην Ελευσινα και πολλα αλλα..
5. Το ψυχικο και οικογενειακο κοστος περιπου 550 οικογενειων το σκεφτεται κανεις?? Γιατι καποιος στην Αθηνα να εχει αμεταθετο, ενω στη β.Ελλαδα να ειναι αναγκασμενος να υποστει κατι τετοιο?? Γιατι η Ελευσινα διαθετει σχεδον 100 αφη ενω η β.Ελλαδα μολιΕ 8?? Γιατι δεν υφιστανται μεσα αεροδιακομιδων και μεταφορας προσωπικου στην β.Ελλαδα και ειναι ολα στην Ελευσινα? Η αγορα των αtr-42 της ολυμ.αεροπ. για πιο λογο τοποθετει τα α/φη και παλι στην Ελευσινα, ενω ο εξομοιωτης εκπαιδευσης τους βρισκεται στο α/μιο Μακεδονια και οι κινητηρες του ειναι ιδιοι με αυτους των cl-415 (αρα εξασφαλισμενη συντηρηση, χωρις αναγκη εκπ/σης προσωπικου)? Για ποιο λογο να μην τοποθετηθουν τα α/φη αυτα στη Μακεδονια, γεγονος που θα ανακουφισει τα ηδη κουρασμενα c-130 σε δρομολογια κεντρικου και β.τομεα, ενω θα επιτρεψει την μεταφορα ασθενων απο ανατ, δυτ, και κεντρικη μακεδονια.?? Και πολλα αλλα...
Μηπως τελικα θα επρεπε να αποσυμφορησουμε την Ελευσινα και να ενισχυσουμε την β.Ελλαδα, γεγονος που θα συμβαλλει στην διαχειρηση των μεσων (πιο ασφαλης και πιο οικονομικη αφου μοιραζεις τους τομεις) απο το να την απογυμνωσουμε τελειως?
Οσο για το επιχειριασακο κομματι των πυρκαιων, αν και καλυπτεται παραπανω ας σημειωσουμε οτι φετος πιο πολυ επιχειρησαν τα αφη της Θεσ/νικης.. Και μια απορια... τι στο καλο κανουν 100 μαχητικα στον Αραξο και την Ανδραβιδα τοσα χρονια, οταν η απειλη μας ειναι αλλου, και οταν τα καυσιμα τους δεν επαρκουν για επιχειρηση περα απο τα μισα του Αιγαιου???
Για ποιο λογο και το α/μιο Χρυσουπολης δεν διαθετει μαχητικα, οταν βρισκεται κοντα στον Εβρο, σε αποσταση αναπνοης??? Εχει πουλια?? Η πιο γελοια απαντηση!! Ποιο αεροδρομιο δεν εχει!! Ολη η Ελλαδα ειναι περιοχη μεταναστευσης πτηνων και παντου συμβαινουν ατυχηματα με πουλια!!
Μηπως ο Αραξος και η Ανδραβιδα βρισκονται στην Πελλοπονησο κ.υπουργε.;
Μηπως τελικα εχουμε εγκαταλειψει την β.Ελλαδα και την αναπτυξη της, και την ξεπουλαμε καπου χωρις να λεμε τιποτα στους πολιτες Μακεδονες της;;;
Ολοι ξερουν οτι ενα στρατοπεδο ή αεροδρομιο συβαλλει στην τοπικη αναπτυξη..Όλοι ομως!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ