tromaktiko: Σχετικά με : "Μου ζητάνε παράβολο 60 ευρώ για να βαπτίσω το παιδί μου σε άλλη ενορία!"

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Σχετικά με : "Μου ζητάνε παράβολο 60 ευρώ για να βαπτίσω το παιδί μου σε άλλη ενορία!"



Ομοίως και από εμένα η ενορία μου (ΜΑΡΟΥΣΙ- Κοίμηση της Θεοτόκου) μου ζήτησε 50 ευρώ (είναι και οικονομική τρομάρα της) για να βαφτίσω το παιδί μου σε κοντινό Δήμο. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/60_19.html)

Και όταν ρώτησα τον νεωκόρο γιατί πρέπει να πληρώσω 50 ευρώ, η απάντησή του ήταν "θαύμα"...

-"Είναι εντολή από άνωθεν..."

Φυσικά, μόλις βαφτίσω το παιδί μου, ώστε να βγάλω συμπεράσματα και για τους παπάδες και της Εκκλησίας που θα βαφτίσω, θα στείλω και email στην Αρχιεπισκοπή και θα τους πάρω και τηλέφωνο.

Και μήπως όλοι να στείλουμε/πάρουμε τηλέφωνο? Για τα κερατιάτικα των βαφτίσεων, γάμων...ακόμα και κηδειών και ευχελαίων;;;

Θέλω να βαφτίσω το παιδί μου, αλλά πολύ φοβάμαι ότι βαφτίσεις τέτοιου είδους δεν είναι και πολύ ευλογημένες...

Δυστυχώς η Εκκλησία είναι μία εταιρεία. Θεωρώ τον εαυτό μου ότι έχω πίστη... αλλά δυστυχώς πιστεύω επίσης ότι την Εκκλησία την έχει πάρει ο ακατανόμαστος...
Γι'αυτό ο κόσμος πλέον έχει απομακρυνθεί και έχει χάσει και την πίστη του. Γιατί η Εκκλησία...είναι στον κόσμο της...
Κρίμα, γιατί σίγουρα υπάρχουν και άνθρωποι της εκκλησίας που είναι άγιοι, αλλά είναι όπως η Βουλή...
Και ανάμεσα στους 300...υπάρχουν 2-3 καλοί...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!