Οι
συνήθειες των χρηστών του Internet δεν έχουν αλλάξει σημαντικά την
τελευταία δεκαετία, καθώς οι αναζητήσεις και το e-mailing παραμένουν οι
δύο πιο δημοφιλείς online δραστηριότητες, σύμφωνα με στοιχεία από
έρευνες της εταιρείας Pew Internet.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποίησε τον περασμένο Μάιο μία έρευνα, στην οποία αποδεικνύεται ότι το 92% των online ενηλίκων χρηστών χρησιμοποιεί τις μηχανές αναζήτησης για να βρει πληροφορίες στο web, με το 59% να το κάνει αυτό καθημερινά. Τον περασμένο Νοέμβριο η ίδια εταιρεία είχε διαπιστώσει ότι το 92% των ενηλίκων χρηστών χρησιμοποιούσε e-mail, με το 61% να το χρησιμοποιεί καθημερινά.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ανάλογα ευρήματα είχε καταγράψει η Pew Internet σε ανάλογη έρευνα και το 2002. Τότε το 80% των ενηλίκων χρηστών χρησιμοποιούσε τις μηχανές αναζήτησης και το 90% το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η μόνη διαφορά εντοπίζεται στη συχνότητα χρήσης, κάτι που δικαιολογείται απολύτως από την αύξηση των χρηστών του Internet στα χρόνια που πέρασαν. Έτσι το 2002, το 29% χρησιμοποιούσε τις μηχανές αναζήτησης καθημερινά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το e-mail κυμαίνονταν στο 49%.
Η μοναδική σημαντική αλλαγή στις συνήθειες των online χρηστών έχει να κάνει με την εμφάνιση των social networks. Ενώ το 2005 η διείσδυσή τους ήταν κάτω από 11%, φέτος ξεπερνά το 65%.
neo2.gr
Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποίησε τον περασμένο Μάιο μία έρευνα, στην οποία αποδεικνύεται ότι το 92% των online ενηλίκων χρηστών χρησιμοποιεί τις μηχανές αναζήτησης για να βρει πληροφορίες στο web, με το 59% να το κάνει αυτό καθημερινά. Τον περασμένο Νοέμβριο η ίδια εταιρεία είχε διαπιστώσει ότι το 92% των ενηλίκων χρηστών χρησιμοποιούσε e-mail, με το 61% να το χρησιμοποιεί καθημερινά.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ανάλογα ευρήματα είχε καταγράψει η Pew Internet σε ανάλογη έρευνα και το 2002. Τότε το 80% των ενηλίκων χρηστών χρησιμοποιούσε τις μηχανές αναζήτησης και το 90% το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η μόνη διαφορά εντοπίζεται στη συχνότητα χρήσης, κάτι που δικαιολογείται απολύτως από την αύξηση των χρηστών του Internet στα χρόνια που πέρασαν. Έτσι το 2002, το 29% χρησιμοποιούσε τις μηχανές αναζήτησης καθημερινά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το e-mail κυμαίνονταν στο 49%.
Η μοναδική σημαντική αλλαγή στις συνήθειες των online χρηστών έχει να κάνει με την εμφάνιση των social networks. Ενώ το 2005 η διείσδυσή τους ήταν κάτω από 11%, φέτος ξεπερνά το 65%.
neo2.gr