Σύμφωνα με την έκθεση, η μεγάλη πλειονότητα των ερωτηθέντων χρηστών απάντησαν ότι θα αντιδρούσαν θετικά σε καμπάνιες για προϊόντα και υπηρεσίες που θα περιλάμβαναν πιστωτικές μονάδες για τα κινητά τους. Σημαντικό ποσοστό των ίδιων ερωτηθέντων, απάντησε ότι μια τέτοια κίνηση εκ μέρους μιας εταιρείας θα αποτελούσε λόγο να προτιμήσει την εταιρεία και στο μέλλον, μετά τη λήξη της καμπάνιας.
Η ίδια έρευνα, φέρνει στην επικαιρότητα ένα ακόμα θέμα που απασχολεί πολύ καιρό την αγορά της κινητής τηλεφωνίας, αυτό της χρήσης του κινητού ως «ηλεκτρονικό πορτοφόλι»: 36% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θα χρησιμοποιούσαν το τηλέφωνό τους για αγορές αξίας μέχρι 10 λιρών Αγγλίας, όμως 55% απάντησαν ότι δε θα αισθάνονταν άνετα να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας για μια τέτοια συναλλαγή.
deasy.gr