Μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση σημαντική είναι η κάλυψη των εκπαιδευτικών ελλείψεων από ανθρώπους οι οποίοι να εκτιμούν την αξιότητα της αρχαίας ελληνικής παιδείας και...
βεβαίως να την αναγνωρίζουν καθώς πίσω από κάθε επιστήμη είναι η αρχαία ελληνική σκέψη, φιλοσοφία και βέβαια επιστήμη όπως ιατρική, μαθηματικά, ιστορία…. Η διδασκαλία λοιπόν της αρχαίας ελληνικής από την πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου είναι αλλαγή. Αυτή η σκέψη είναι μιας φίλης για την εκπαίδευσή μας και έχει ακόμα καλύτερες….. ’λλωστε γνωρίζουμε ότι με την διδασκαλία των Αρχαίων ελληνικών ο άνθρωπος αποκτά κάποιος υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης και ο γνωστός Μπίλ Γκέιτς για τις προσλήψεις του έχει ως προϋπόθεση τη γνώση αρχαίων ελληνικών. Οι ιδέες της λοιπόν είναι σχολεία με μαθητές ως έχουν και με σχολικές βιβλιοθήκες. Η Σχολική βιβλιοθήκη νοείται ως ο χώρος που θα έχει σε σχέση με τα αντικείμενα διδασκαλίας περαιτέρω βιβλία π.χ. βιβλία συντακτικών (ώστε για έναν κανόνα να υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να τον κατανοήσει κάποιος), αναλόγως για μαθηματικά κλπ. Ένας τρόπος για την απόκτηση αυτών είναι το να θέλει κάποιος να τα προσφέρει, άρα μηδέν έξοδα από το κράτος. Όσο για το ποιος θα είναι σε αυτές τις βιβλιοθήκες; Ένα άτομο που ήδη εργάζεται στο δημόσιο σε χώρους όπου είναι υπερπληθώρα υπαλλήλων και είναι αντικειμενικά ορατή η πληθώρα αυτών να είναι στη βιβλίοθήκη τη σχολική αρκεί να το θέλει πραγματικά.
Θα μπει μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, για να τα λέμε τα πράγματα σωστά είναι σεξουαλικής ενημέρωσης και όχι διαπαιδαγώγησης, Το μάθημα που προσφέρει διαπαιδαγώγηση είναι τα αρχαία ελληνικά και όχι μόνο σεξουαλική διαπαιδαγώγηση προσφέρουν βέβαια. Η πληροφόρηση λοιπόν αυτή να δίδεται μέσα από επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου παιδείας και παράλληλα να υπάρχει χώρος στον οποίο κάποιος να μπορεί να διατυπώσει τις απορίες του ανωνύμως έτσι ώστε να υπάρχει περαιτέρω πληροφόρηση.
Ναι, στο μάθημα της Γυμναστικής τρείς φορές τη βδομάδα. Η Γυμναστική είναι μάθημα μέσα από το οποίο να μαθαίνουμε την καθολική εκγύμναση του σώματος. Γυμναστικές δραστηριότητες μπάσκετ, ποδόσφαιρο μετά το πέρα της σχολικής ώρας, με οργανωμένες προπονήσεις, με προαιρετική συμμετοχή αλλά συνεπή, δηλ. μετά το πέρας ορισμένων αδικαιολόγητων απουσιών να αποκλείεται η συμμετοχή του μαθητή. Ναι στο θέατρο, μουσική, ζωγραφική, όμως να είναι και αυτές δραστηριότητες, να μην πιάνουν ώρα σχολικού μαθήματος, σε απογευματινές ώρες με προαιρετική και συνεπή παρουσία των μαθητών.
Αναγνώστης