Ιδιοκτήτης πλοίου κλειστού τύπου ανέφερε: "Όλα τα πλοία κλειστού τύπου πωλούνται και οι εταιρίες προσανατολίζονται στην επιλογή της αγοράς ανοιχτού τύπου, γυρνώντας με τον τρόπο αυτό πολλά χρόνια πίσω την πορθμειακή γραμμή. Επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι το κόστος συντήρησης και λειτουργίας των πλοίων ανοιχτού τύπου ανέρχεται στο ¼ του κόστους που απαιτείται για τα κλειστού τύπου. Από συγκεκριμένα στοιχεία προκύπτουν τα εξής: Δρομολόγιο κλειστού τύπου (Κ.Τ.) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ = 2.800 λίτρα. Δρομολόγιο ανοιχτού τύπου (Α.Τ.) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ = 900 λίτρα. Μισθολόγιο Κ.Τ. μηνιαίως = 67.000 ευρώ. Μισθολόγιο Α.Τ. μηνιαίως = 39.000 ευρώ. Ασφάλεια πλοίου επιβατών Κ.Τ. (ετησίως) = 150.000 ευρώ.Ασφάλεια πλοίου επιβατών Α.Τ. (ετησίως) = 60.000 ευρώ.
Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011
Τέλος τα πλοία κλειστού τύπου στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα!
Ιδιοκτήτης πλοίου κλειστού τύπου ανέφερε: "Όλα τα πλοία κλειστού τύπου πωλούνται και οι εταιρίες προσανατολίζονται στην επιλογή της αγοράς ανοιχτού τύπου, γυρνώντας με τον τρόπο αυτό πολλά χρόνια πίσω την πορθμειακή γραμμή. Επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι το κόστος συντήρησης και λειτουργίας των πλοίων ανοιχτού τύπου ανέρχεται στο ¼ του κόστους που απαιτείται για τα κλειστού τύπου. Από συγκεκριμένα στοιχεία προκύπτουν τα εξής: Δρομολόγιο κλειστού τύπου (Κ.Τ.) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ = 2.800 λίτρα. Δρομολόγιο ανοιχτού τύπου (Α.Τ.) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ = 900 λίτρα. Μισθολόγιο Κ.Τ. μηνιαίως = 67.000 ευρώ. Μισθολόγιο Α.Τ. μηνιαίως = 39.000 ευρώ. Ασφάλεια πλοίου επιβατών Κ.Τ. (ετησίως) = 150.000 ευρώ.Ασφάλεια πλοίου επιβατών Α.Τ. (ετησίως) = 60.000 ευρώ.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!