Δε ξέρω σε ποια εταιρεία αναφέρεστε αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας.
Όσο "εύκολη" και να είναι μια δουλειά, κανένας εργαζόμενος δε μπορεί να αποδώσει με 2-3 μέρες εκπαίδευση. Και καμία εταιρεία δε μπορεί να βασίσει τις πωλήσεις της σε εργαζόμενους των 3 ημερών. Ο "κύριος" του έργου, δηλαδή η τάδε εταιρεία πχ εναλλακτικής ηλεκτρικής ενέργειας, θέτει πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές, απαιτήσεις * στόχους για τον "ανάδοχο" του έργου, δηλαδή την εταιρεία του call center. Εάν το call center βασίζεται όπως λέτε σε εργαζόμενους των 2-3 ημερών, δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα να πιάσει τους στόχους που του έχουν τεθεί. Οπότε μάλλον αυτό που λέτε δεν ισχύει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ